וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצוע קשה בתקרית ירי בירושלים

גידי ויניש ואיילה חננאל

2.6.2009 / 7:15

תושב אשדוד בן 48 פתח באש במרכז העיר והרג ערבי תושב העיר ופצע אדם אחר באורח קשה. בחקירתו טען: חששתי לחיי. במשטרה חושדים כי הוא לוקה בנפשו

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

אדם אחד נהרג ואחר נפצע באורח קשה לאחר שתושב אשדוד בן 48 פתח בירי הבוקר (שלישי) במרכז ירושלים. האירוע החל לפנות בוקר, אז פתח החשוד באש לעבר גבר יהודי ופצע אותו באורח קשה. כוחות המשטרה הוזעקו למקום ועצרו את הגבר היורה. הוא סיפר להם כי פצע אדם אחר, סמוך לכיכר צה"ל בעיר. השוטרים מיהרו להגיע למקום ומצאו את גופתו של הקורבן הראשון, ערבי תושב ירושלים. הפצוע פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

החשוד טען בחקירתו כי בעודו שקוע במדיטציה בכיכר צה"ל ניגש אליו גבר ערבי וביקש ממנו סיגריה. בתגובה, הוא ירה בו למוות ונמלט מהמקום. הוא הסביר לחוקריו כי פתח באש מפני שחשש לחייו. קצת לאחר מכן, החשוד פתח בירי לעבר שני גברים חובשי כיפה ברחוב הנביאים בעיר. אחד מהם נפצע באורח קשה והשני יצא ללא פגע. מחקירה ראשונית, עולה כי החשוד ככל הנראה לוקה בנפשו וכי הרקע למעשה הינו פלילי. הוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית. עוד נמסר כי החשוד החזיק אקדח ברשיון. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע.

תת ניצב ברונו שטיין, מפקד מרחב ציון במשטרה, אמר בראיון לגלי צה"ל כי "גם מהשחזור וגם מהשיחות של החוקרים איתו הוא ציין שהיא הרגיש מאוים. אם אתה שואל אותי, הוא היה בהתקף פסיכוטי". עוד נמסר מהמשטרה כי לחשוד אין כל רקע פלילי.

פרמדיק ממגן דוד אדם ירושלים, אהרון טבק, סיפר כי "האירוע הראשון היה בשלוש ורבע לפנות בוקר. נקראנו לטפל בנפגע ירי ששכב באמצע הכביש. פינינו אותו במצב קשה לבית החולים עין כרם. האירוע השני יותר מאוחר בבוקר היה גם של נפגע ירי ליד חומות העיר העתיקה. הקשר בן שני האירועים התברר לנו מהמשטרה כשהגענו למקום. הם נורו מטווח קרוב".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully