וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בת"א: עובדת זרה בת 25 נדקרה למוות

איילה חננאל

2.6.2009 / 0:45

כוחות משטרה הגיעו לרחוב התקווה בעיר לאחר דיווח על קטטה בין גבר לאישה, אשר נמצאה ללא רוח חיים. המשטרה פתחה בסריקות

עובדת זרה בת 25 מאריתריאה נדקרה הערב (שני) למוות מחוץ למסעדה בשכונת התקווה בתל אביב. כוחות משטרה ומגן דוד אדום הגיעו למקום עקב דיווח שהגיע למוקד המשטרה אודות גבר המכה אישה מחוץ למסעדה במרכז שוק התקווה. יושבי המסעדה הבחינו בחשוד אשר התנפל על האישה מחוץ למסעדה ודקר אותה בכל חלקי גופה. כוחות מגן דוד אדום מצאו את הצעירה כשהיא דקורה בפלג גופה העליון ונאלצו לקבוע את מותה. המשטרה מנסה לאתר את החשוד אשר נמלט מהמקום.

לדברי עדי הראייה, במקביל להודעתם על התקיפה למוקד מד"א, התקשרו חלקם למוקד המשטרה והעבירו תלונה בנושא, אך לדברם "עבר זמן ארוך, עד כחצי שעה, עד שהמשטרה הגיעה למקום".

מפקד מרחב יפתח, משה צ'יקו אדרי, אמר לוואלה! חדשות כי נכון לכרגע נגבו עדויות משישה עדים שהיו נוכחים לאירוע, וכי ככל הנראה העובדת הזרה הותקפה בידי אדם עמו יש לה קשר. לדבריו ברשותה של העובדת הזרה אישורי שהייה והיא מתגוררת בדירה בשכונת התקווה, יחד עם אחיה ואחותה. "כרגע נערכות של סריקות של כוחות מג"ב בתוך התחנה המרכזית החדשה מחשש שהרוצח נמלט לתוכה ואולי אף מנסה להימלט מהאיזור באמצעות אוטובוס", הוסיף. בעניין המשך הארוך שלקח לכוחות המשטרה להגיע אמר תנ"צ אדרי כי "הטענות יבדקו. לשם כך בדיוק פתחנו בחקירה של המקרה".

אחיה של הנרצחת, פליט מארתיראה, הגיעה לזירת הרצח כדי לזהות את גופת אחותו. מהמשטרה נמסר כי הדוקר זוהה כבן זוגה של הנרצחת, פליט מאריתראה אף הוא, והרקע למעשה הוא ככל הנראה רומנטי.

לפני יומיים נורה צעיר בן 21 נורה ברחוב יפת ביפו, נפצע באורח קשה ומת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן בבית החולים. צעיר נוסף, בן 22, שנורה באירוע נפצע באורח קל ופינה את עצמו לבית החולים וולפסון בחולון. מחקירת המשטרה עולה כי הרקע למעשה פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully