וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה של ברלוסקוני ממשיכה לסבך אותו

עידן דורנר

1.6.2009 / 20:32

לאחר שנטען כי אירח על חשבון המדינה נערות חשופות חזה בווילה שלו, כעת נבדק האם האורחים הגיעו למסיבה במטוס צבאי

תובע איטלקי פתח היום (שני) בחקירה, על מנת לבדוק את החשדות לפיהם ראש הממשלה סילביו ברלוסקוני עשה שימוש פסול במטוסי המדינה, לאחר שהתקשורת דיווחה שאורחיו הגיעו למסיבה שער בווילה שלו באמצעות מטוסי הצבא. מדובר במכה נוספת לברלוסקוני, שאמור להתכונן לקראת הבחירות לפרלמנט האירופי שיערכו בסוף השבוע.

המנהיג הימני בן ה-72 מעורב כבר בפרשה שמסעירה את איטליה - יחסיו עם הדוגמנית בת ה-18 נעומי לטיציה. ברלוסקוני מכחיש כי פעל שלא כשורה בעניין, והצהיר לאחרונה כי יתפטר מתפקידו אם יתברר שהוא משקר בעניין זה. לדברי ברלוסקוני, "לו היו שואלים אותי אם ניהלתי מערכת יחסים 'לוהטת' עם הבחורה, תהיה תשובתי 'לא' נחרץ, ואני נשבע על כך בחיי ילדיי". בעקבות הפרשה החליטה רעייתו של ברלוסקוני ורוניקה לאריו לפתוח בהליכי גירושים.

צלם שצילם את המסיבה שנערכה בווילה שבסיצילה, טוען כי יש בידיו תמונות של ידוענים שהגיעו למסיבה במטוס חיל האוויר האיטלקי, בהם גם מוזיקאי ידוע. ביום שבת אושרה בקשתו של ברלוסקוני לאסור פרסום של מאות תמונות שצילם הצלם אנטונלו זאפודו, ללא אישורו של ברלוסקוני מחוץ לווילה שלו. זאפדו השתמש בעדשה רבת עוצמה וברלוסקוני טוען כי מדובר בחדירה לפרטיות שלו.

התקשורת האיטלקית דיווחה שעשרות צעירות השתתפו במסיבה שנערכה על ידי ברלוסקוני, שאף קיבל עליה החזר הוצאות של אלפי יורו מהמדינה. לפי חלק מהדיווחים, בתצלומים מהמסיבה מופיעות בחורות חשופות חזה ולבושות בביקיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully