וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסמין פיינגולד הולכת בכוחות עצמה

נעמה טלמור

1.6.2009 / 13:08

שיפור ניכר במצבה של אלופת ישראל בחתירה שטבעה לפני כחודש בירקון. אמה: "היא פייטרית אמיתית, וזה מסייע מאוד בשיקום"

התקדמות ניכרת בתהליך השיקום של אלופת ישראל בחתירה יסמין פיינגולד. מבית החולים "לווינשטיין" נמסר היום (שני) כי פיינגולד החלה ללכת בכוחות עצמה ללא עזרת הליכון, מדברת ומזהה את הסובבים אותה ואף החלה באימונים קצרים עם מאמנה בנוסף לטיפולים השיקומיים שהיא עוברת. ד"ר ירון סחר, מנהל המחלקה לשיקום חבלות מוחיות בבית החולים, הוסיף כי עם זאת, יסמין עדיין מתמודדת עם בעיות של קשב וריכוז ובעיות נוספות בעקבות הטביעה. "אנו שמים על בעיות אלו דגש בתהליך השיקום", אמר.

אמה של יסמין, אליזבת פיינגולד, אמרה היום לוואלה! חדשות, כי יסמין "במצב רוח טוב, חדורת מוטיבציה, עובדת קשה, ונחושה לחזור לקדמותה. היא פייטרית אמיתית, נצמדת להרגליה הספורטיביים, וזה מסייע מאוד בתהליך השיקום". לדבריה, "ראוי לציין כי הטיפול והתמיכה של צוות בית החולים מסייעים לנו לעבור את התהליך. הדרך עוד ארוכה אבל כל התקדמות מוסיפה לתקווה ולאופטימיות".

פיינגולד, אלופת הארץ בחתירה אקדמית, התהפכה מהסירה שבה חתרה וטבעה במימי הירקון לפני כחודש. עובר אורח בן 62 בשם אבי טויבין זיהה את הספורטאית בת ה-20 שהייתה חסרת הכרה, והצליח להוציא אותה מהמים, כשהיא במצב קשה.

פיינגולד היא אלופת ישראל לשנת 2008 בסירת יחיד וגם ברביעיה. היא ייצגה את ישראל ואת האוניברסיטה הפתוחה בתחרויות שונות בעולם, נחשבת להבטחה גדולה בענף החתירה וגם לפוטנציאל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully