וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמדומים" כובש את פרסי MTV

עינב שיף

1.6.2009 / 9:10

סרט הערפדים הפופולרי זכה בחמישה פרסים בטקס פרסי הקולנוע של הרשת, סשה ברון כהן גנב את ההצגה עם נחיתה על פרצופו של אמינם ההמום

"דמדומים" הוא הזוכה הגדול של ה-MTV Movie Awards שנערך הלילה (א') בקליפורניה. סרט הערפדים הפופולרי זכה בחמישה פרסים, ביניהם "הסרט הטוב ביותר", "הקרב הטוב ביותר", "הנשיקה הטובה ביותר", "ההופעה פורצת הדרך של שחקן" לרוברט פטינסון וההופעה הנשית הטובה ביותר לקריסטין סטוארט.

הסרט "היי סקול מיוזיקל 3" זכה בשני פרסים, אחד לזאק אפרון על ההופעה הזכרית הטובה ביותר ואחד לאשלי טיסדייל על "הופעה פורצת דרך של שחקנית". מיילי סיירוס השלימה את פירמידת כוכבי הנעורים עם זכייה בפרס על השיר הטוב ביותר מסרט, בזכות "The Climb" מתוך "האנה מונטנה – הסרט".

הית' לדג'ר המנוח זכה בפרס נוסף על תפקיד הג'וקר ב"האביר האפל", הפעם בתואר "הנבל הטוב ביותר". ג'ים קארי זכה בפרס "ההופעה הקומית הטובה ביותר", איימי פולר בפרס ה- “ WTF Moment" על סצנת ההשתנה בכיור בסרט "בייבי מאמא" ובן סטילר זכה בפרס ה- “Generation Award". כל הפרסים, מלבד זה של סטילר הוענקו על פי הצבעות הקהל.

לצד הפרסים והזוכים, הכוכב האמיתי של הערב היה סשה ברון כהן שספק הפתיע ספק תכנן נחיתה על פרצופו של אמינם, שביצע קאמבק בימתי בטקס. האירוע התרחש במהלך הטקס, כשלפתע אמינם מגלה את ישבנו של ברון כהן, לבוש כברונו, כמעט מכסה את פניו ואומר ‘Is the real Slim Shady about to stand up", בפראפרזה על שירו המצליח של אמינם. אמינם נראה מופתע ופמלייתו הזיזה את ברון כהן במהירות ובאגרסיביות ממנו. מיד לאחר מכן עזב אמינם את המקום. יחצנו של ברון כהן סירב להגיב לנושא ויחצניו של אמינם לא מסרו תגובה לסוכנויות הידיעות שניסו לברר את פשר האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully