וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: טופז הזמין את התקיפות באמצעות שכנו

איילה חננאל

31.5.2009 / 20:36

המשטרה חשפה את הדרך שבה לכאורה פעלה ההתארגנות שפגעה באנשי תקשורת. טופז הזמין את התקיפות באמצעות שכנו, מאבטח לשעבר

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בעוד חקירתו של הבדרן דודו טופז נמשכת, חושפת הערב (ראשון) המשטרה את הדרך שבה לכאורה פעלה ההתארגנות שפגעה באנשי תקשורת. ראש אגף החקירות והמודיעין של מרחב ירקון סנ"צ נמרוד דניאל אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי במהלך החקירה גילו כי טופז הוא החוט המקשר בין שלושת מקרי התקיפה של מנכ"ל קשת אבי ניר, סוכן השחקנים בועז בן ציון, והמשנה למנכ"ל רשת שירה מרגלית.

סנ"צ דניאל סיפר כי במהלך החקירה נאספו ראיות לכאורה לגבי שלושה דרגים אשר עמדו מאחורי מעשי התקיפה של אנשי התקשורת: "דרג מזמין, שהוא להערכתנו דודו טופז, שבחר את הקורבנות והעביר את המידע עליהם לדרג מתווך - העצור השלישי בפרשה שנעצר היום בבוקר, שכנו של טופז, בן 38 מתל אביב". הדרג השלישי הוא הדרג המבצע.

סנ"צ דניאל חשף כי החשוד, שכנו של טופז, הוא מאבטח שעבד תקופה מסוימת באילת. על פי החשד, הוא היה הגורם שפנה לשני החשודים שנעצרו אמש, וביקש מהם לפגוע באנשי התקשורת. על פי ההערכות במשטרה צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

הפרקליט: "שערורייה גדולה"

מוקדם יותר נמסר מהמשטרה כי החומר הראייתי נגד טופז מתבסס על מעקבים ועל איכונים טלפוניים של שיחות שניהל טופז עם חלק מהחשודים. בנוסף לכך, טוענים במשטרה כי במהלך חקירת החשודים שנעצרו קשר אחד מהם את טופז לפרשה. המשטרה הוציאה צו שאוסר על טופז להיפגש בשעות הקרובות עם עורך דינו, עו"ד גיא שמר, אשר ראה אותו לזמן קצר. האיסור הוא למספר שעות בלבד.

הבוקר נעצר טופז כאשר מוקדם יותר טענה המשטרה כי חשפה את ההתארגנות הפלילית שעמדה מאחורי הפגיעה באנשי התקשורת. בדיון בהארכת מעצרו של סלימאן חיאדרה, החשוד העיקרי בתקיפת מרגלית, אמר הבוקר נציג המשטרה, כי "אנחנו חושבים שהחשוד, יחד עם אחרים, קשרו קשר לביצוע מספר תקיפות נגד אנשי תקשורת".

המשטרה עצרה הבוקר חשוד נוסף בפרשת תקיפתה של מרגלית. החשוד, מאבטח בן 38 מתל אביב, מצטרף לשני החשודים האחרים, גם הם מאבטחים, שנעצרו אמש בידי המשטרה: סלימאן חיאדרה ואיימן זבידאת, שחשוד גם בתקיפתו של האמרגן בועז בן ציון.

עורך דינו של זבידאת, רוני ברוש, טען הבוקר כי "זו שערורייה אחת גדולה מה שקורה פה, כי המשטרה דואגת שיביאו לפה את כל העיתונאים ומאשימים פה בחור שאין לו כל קשר לעניין. הוא אומר שהוא בכלל לא יודע מי היא גב' מרגלית". השופט ציון קפאח קבע היום בעת הדיון בהארכת המעצר כי דווקא "קיים חומר הקושר את החשוד למיוחס לו ולהיותו

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully