וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף למשבר? תיפתח הרשמה לביה"ס לרפואת השן

נעמה טלמור

31.5.2009 / 16:35

שר החינוך התערב, ואונ' תל אביב והמועצה להשכלה גבוהה סיכמו כי תלמידי שנה א' יוכלו להירשם לביה"ס לרפואת שיניים בשנה הקרובה

אוניברסיטת תל אביב תפתח את הרישום לבית הספר לרפואת שיניים בשנת הלימודים הקרובה לתלמידי שנה א'. זאת במסגרת סיכום שהושג היום (ראשון) בין הוועדה לתכנון ותקצוב (ות"ת) לבין האוניברסיטה, בפגישה משותפת עם שר החינוך גדעון סער. לפי הסיכום, בתוך שבוע תוקם ועדה לבחינת מצבו של בית הספר ומתכונת פעילותו העתידית. הוועדה תגיש את מסקנותיה בתוך שלושה חודשים.

המרצים הודיעו כי טרם ראו את הסיכום הרשמי בין הצדדים, ובכל זאת הם הביעו את ברכתם. נציג המרצים, פרופ' אריאל בן עמר, אמר בתגובה: "מתחילת מאבקנו שמנו לנגד עינינו את פתיחת הרישום לשנה א' כהכרח לשם הבטחת קיומו של בית הספר ללא הגבלת זמן. אנו רואים בכך הישג מבורך".

שר החינוך, שנכח היום בפגישה בין הצדדים, אמר כי "מבחינה לאומית חיוני שיהיה יותר מבית ספר אחד לרפואת שיניים בישראל. אני מקווה ומאמין שהוועדה תציע הסדרים שיבטיחו את פתרון הסוגייה גם לטווח ארוך".

לדברי יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, גיל גולדנברג, "המאבק הממושך והמאמצים של הסטודנטים נשאו פרי. הבשורה החשובה ביותר היא מניעת בריחות מוחות לחו"ל. סטודנטים יוכלו להישאר ללמוד בארץ במקום לנדוד למזרח אירופה". בועז טופורובסקי, יו"ר ההתאחדות הארצית של הסטודנטים, הוסיף: "לא ייתכן שפרקטיקה חשובה כמו רפואת שיניים תינזק בצורה אנושה בשל בעיות תקציב וביורוקרטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully