וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבירתי הגאווה

31.5.2009 / 12:43

סרטים, הצגות, הרצאות, חתונה המונית וכמובן - המצעד. שבוע הגאווה גדל השנה לחודש לרגל חגיגות המאה לתל אביב. הנה כל מה שמחכה לכם

שבוע ראשון (1-6.6)

* 1.6 - אירוע הפתיחה הרשמי של חודש הגאווה בחסות יס דוקו:
האירוע במעמד יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, סגני ראש העיר אסף זמיר ומיטל להבי, יועץ ראש העירייה לקהילה הגאה יניב וייצמן ויו"ר ההנהלה הציבורית איתי פנקס. האירוע ייפתח בקוקטייל עם די ג'יי ישראל אהרוני ופתיחה של התערוכה "דיוקנה של הקהילה" של האמן רפי פרץ. בהמשך אביעד קיסוס ינחה את חנכות אולם האירועים של המרכז הגאה, ולבסוף יוקרן סרטו של יאיר קדר "הזמן הורוד". 19:30, גן מאיר תל אביב.

* 2.6 - "זהות, הזדהות ופוליטיקה קווירית":
דיון פתוח בהנחיית סיון שטנג על קווים מרכזיים בהיסטוריה, בפליטיקה, בפקטיקה ובתיאוריה של המושג "קוויר". 20:00, הבית הגאה, גן מאיר, תל אביב.

* 3.6 - "האם יש מקום בשבילי?":
הרצאה מפי פרופ' ארנולד גרוסמן מאוניברסיטת ניו יורק על מודלים לחיקוי, גיבוש זהות ובריאות נפשית בקרב בני נוער לסביות, הומואים וביסקסואלים. 20:00 הבית הגאה, גן מאיר, תל אביב.

* 4.6 - פתיחת התערוכה ז.ב.ע.:
תערוכה חלוצית המציגה מכלול מקיף ועדכני של ייצוגי עירום גברי במדיומים שונים באמנות הישראלית. בין האמנים המשתתפים: משה גרשוני, סיגלית לנדאו, דורון רבינא ועוד. 19:00, גלריית גל-און, יהודה הלוי 79, תל אביב.

* 5.6 - השקת סיורים גאים בתל אביב:
החל מה-5.6 יושקו בתל אביב סיורים גאים אשר יספרו את ההסיטוריה של העיר בשילוב ההיסטוריה של הקהילה.

* 6.6 - "לשיר בכיף":
אירוע שירה בציבור חגיגי לחודש הגאווה שיוקדש לשירי אהבה בגוון חד מיני. 21:00, המרכז הגאה, גן מאיר, תל אביב.

*7.6 - "מבושה ועד גאווה":
יום עיון בנושא "התמודדות בזמן משבר על רקע האוריינטציה המינית והמגדרית". החל משעה 11:00 בבית דרור, בוסתנאי 13, תל אביב.

שבוע שני (7-13.6)

* 7.6 - "תפקיד המפלגות בפוליטיקה הגאה":
יום עיון ופאנל חברי כנסת בהפקת אגודת הסטודנטים, אוניברסיטת תל אביב ועמותת 6 צבעים. החל משעה 18:00, באוניברסיטת תל אביב (פרטים נוספים בלינק).

* 8.6 - שני עם חוש"ן - הרצאה פתוחה לקהל:
חבר הכנסת ירצה על מאבק הזכויות הלה"טבי במבט אישי מהכנסת. 20:00, המרכז הגאה, גן מאיר.

* 9.6 - "לסבית קטלנית גאה להציג":
מרתון סרטים אשר הוצגו ב"לסבית קטלנית 3 - ערב קולנוע לסבי ישראלי". 20:00, המרכז הגאה, גן מאיר.

* 10.6 - כנס פתיחה לתוכנית - iPRIDE תרבות ישראלית מזווית גאה:
iPRIDE הינה תוכנית הנותנת הזדמנות למנהיגים ומובילי דעה בקרב הקהילות הגאות בחו"ל, ללמוד ולהכיר מעט יותר את חיי הקהילה הגאה בארץ. אירוע הפתיחה של התוכנית יכלול הרמת כוסית ודברי פתיחה מאישים מרכזיים. 19:00, אוויטה, יבנה 31.

*12.6 - הורות גאה באמצעות פונדקאות - ארה"ב - הכרות עם ה-circle:
פונדקאות ארה"בתורמת ומסייעת לתהליך הקמת דור של משפחות חדשות. במסגרת חודש הגאווה יערך מפגש בנושא בו יוצגו עדכונים ותוכניות חדשות להורות בעלויות נמוכות. 9:00, המרכז הגאה, גן מאיר.

* 12.6 - הפנינג גאווה ויריד תיירות גאה:
שני האירועים יערכו במקביל בגן מאיר. על הבמה ינחו לאון שניידרובסקי ביחד עם עושרי, קיי לונג וסמיזיבאק. 10:00, גן מאיר.

* 12.6 - מצעד הגאווה 2009:
השנה יערך מצעד חגיגי במיוחד לרגל חגיגות המאה לתל אביב. המצעד ייצא מגן מאיר לכיוון רחוב בוגרשוב, רחוב בן יהודה, שדרות בן גוריון לכיוון חוף גורדון. 13:00, גן מאיר.

* 12.6 - חתונת המאה:
חתונה חגיגית ומושקעת בה יחליפו נדרים שבעה זוגות, גברים ונשים. גל אוחובסקי מנחה ומחתן. 18:30, כיכר אתרים.

שבוע שלישי (14-20.6)

* 14.6 - בריאות ורווחה בקהילה:
מפגש אנשי מקצוע - פתוח לקהל הרחב. 18:00, המרכז הגאה, גן מאיר.

* 14.6 - "גייריטאריה":
הצגה של קבוצת תיאטרון הגיל השלישי הגאה, המציגה סיפורים הנוגעים בזהות הגאה, אהבות, פרידות וזכרונות, גאווה בצל המנדט הבריטי וראשית התנועה ההומו-לסבית. 20:00, המרכז הגאה, גן מאיר.

* 15.6 - שני עם חוש"ן וגיל הפקות מציגים:
מחווה ל"גאים להציג" מגזין הטלוויזיה ההומו-לסבי הראשון ששודר בישראל ב-1996. רב-שיח בנושא הנראות הלהט"בית בטלוויזיה הישראלית בהשתתפות בכירים בתעשיית הטלוויזיה, חברי קהילה. בהנחיית אביעד קיסוס. 20:00, המרכז הגאה, גן מאיר.

* 16.6 - ערב הוקרה למתנדבים בקהילה:
ערב הוקרה רשמי למתנדבי ופעילי הקהילה הגאה מקרב כל העמותות וארגוני הקהילה, אשר בזכותם הגענו עד הנה.
במהלך האירוע יוענק תואר "יקיר הקהילה" . 19:30, קולוסאום, כיכר אתרים.

* 18.6 - הפנינג Raduga- לקהילה הרוסית:
Raduga הוא פרויקט קהילתי - חברתי המאגד להט"בים דוברי רוסית וחוגג 3 שנים להיווסדו. הפנינג Raduga הוא יום תרבות וכיף. מוצעים בו פינוקים רבים כגון מסאג'ים, ציירי קריקטורות, תערוכת תמונות ומופעי יוצרים מהקהילה, מכירה פומבית, בבושקה קווירית ואטרקציות רבות. 17:00, המרכז הגאה, גן מאיר.

* 19.6-20.6 - "אדם לאדם" - הקהילה הגאה תורמת:
'אדם לאדם" הינה חבורה של מתנדבות ומתנדבים שהתגבשה מתוך פעילים בקהילה הלהט"בית יחד עם סטרייטים. המאחד את חברי/ות הקבוצה הינו הרצון לתרום ולקדם את המתן בסתר.
באירוע נאספים פריטי לבוש, כלי מיטה ובית. צעצועים, משחקים ואביזרים לתינוקות. תורמים ונזקקים מוזמנים לארוע. אפשר לתת. אפשר לקחת. אפשר גם וגם. 10:00-17:00, המרכז הגאה, גן מאיר.

* 20.6 - חנוכת מועדון הנוער בחסות Google:
מועדון הנוער אשר נפתח לאחרונה במרכז הגאה ומופעל ע"י ארגון הנוער הגאה, מהווה אבן דרך משמעותית בהתפתחות הקהילה הגאה בישראל. בפעם הראשונה יש לנוער מקום קבוע, חלל שלהם למפגש ושיחה. יש לאשר הגעה מראש - 19:00, המרכז הגאה, גן מאיר.

* 20.6 - "חלום של לילה בלב קיץ":
תיאטרון בית ליסין חוגג עם הקהילה הגאה ומקדיש לה את ההצגה "חלום של לילה בלב קיץ" קומדיה רומנטית מאת וויליאם שייקספיר. 21:00, תיאטרון בית ליסין. יש להזמין כרטיסים מראש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שבוע רביעי (21-27.6)

* 22.6 - שני עם חוש"ן- הרצאה פתוחה לקהל:
"כסף ורוד"- ההרצאה תעסוק בהגדרת המושג כסף ורוד ישראלי – מה זה בכלל? האם יש לכסף הורוד בארץ משמעות? איך כסף ורוד תורם לקהילה? ואיך הוא תורם לבעלי עסקים? את ההרצאה תעביר גלית בן שמחון (M.BA.), בעלים של חברה לאסטרטגייה, ניהול שיווק ומכירות. לשעבר סמנכ"לית השיווק של יס, והבעלים לשעבר של הבר המיתולוגי המנרווה ועוד ועוד... 20:00, המרכז הגאה, גן מאיר.

* 23.6 - TLV Fest:
אירוע הפתיחה של הפסטיבל הבין-לאומי לקולנוע לסבי- הומו -טרנס -וביסקסואל הוא מפגש תרבותי ייחודי הנערך מידי שנה בסינמטק תל אביב. במהלך חמשת ימי הפסטיבל משולבות הקרנות למגוון סרטים שאינם מיועדים להפצה בארץ, מפגשים עם יוצרי קולנוע מישראל ומחו"ל, סדנאות ופרויקטים מיוחדים. 21:00, סינמטק תל אביב, שפרינצק 2.

הפסטיבל ימשיך לכל אורך השבוע עד לנעילת אירועי חודש הגאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully