וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן בויל הפסידה בגמר "Britain's Got Talent"

עינב שיף

31.5.2009 / 0:12

קבוצת הריקוד "Diversity" הצליחה להכניס להלם את העולם כולו ולהותיר את הסנסציה הבריטית במקום השני בלבד

הלם בבריטניה: סוזן בויל הפסידה הערב (ש') בגמר בתוכנית "Britain's Got Talent". בויל הופתעה על ידי קבוצת הריקוד "Diversity", שקיבלה את מירב הקולות מהצבעות הקהל, למרות ביצוע שזכה לשבחי כל השופטים. הקבוצה המונה 10 רקדנים ונמצאת ביחד רק משנת 2007, תזכה כעת ב- 100,00 לירות שטרלינג ובזכות להופיע לפני המלכה. בויל זכתה במקום השני במקום השני בלבד, למרות כל ההערכות המוקדמות שהכתירו אותה כמנצחת. למקום השלישי הגיע הסקסופוניסט ג'וליאן סמית'.

הזמרת הסקוטית בת ה- 48 ביצעה את "I Dreamt A Dream" מתוך המחזה "עלובי החיים", שהוא גם השיר אותו ביצעה בויל בתוכנית האודישנים שהפכה אותה לאחת הסנסציות הגדולות של המאה ה- 21 בתוך שבעה שבועות בלבד. לאחר הביצוע של בויל החמיאו לה שלושת שופטי התוכנית באופן חסר תקדים, כשהשופט פירס מורגן קבע שבויל אמורה לנצח בתחרות מאחר וסיפקה את "הביצוע הכי טוב בתולדות התוכנית". השופטת אמנדה הצטרפה לקביעתו של מורגן ואף ציינה כי סיימון קאוול, השופט השלישי, הזיל דמעה. קאוול לא הסכים להודות בכך, אבל החמיא לה על האופן בו התמודדה עם הלחץ שהופעל עליה מצד התקשורת בשבועות האחרונים וציין כי הוא מעריץ אותה.

בימים שלפני הגמר, התקשורת הבריטית והאמריקאית לא הפסיקו לעסוק בדמותה של בויל, לנתחה ואף להיצמד אליה באופן אגרסיבי. השיא הגיע כיומיים לפני מועד הגמר, כשהעיתונות הבריטית פרסמה כי בויל איימה לעזוב את התוכנית ולא להופיע עקב חוסר יכולת לעמוד במתח שלפני הגמר. גם לאחר תוכנית האודישנים שהפכה אותה ללהיט באופן מידי הופצו שמועות שכאלו, אך בויל, בסיועו של מפיק התוכנית סיימון קאוול, הדפה אותן והמשיכה עד לקו הסיום.

מרות ההפסד, אין סיבה לרחם על בויל. ההערכות הן שכעת, משנסתיימה התוכנית, תפנה בויל להקלטת אלבום בלייבל של קאוול, "SYCO" וכן לחוזי פרסום שונים שיזרימו לה כסף רב, בוודאי רב יותר מהימים שלפני הופעתה בתוכנית, אז הייתה מובטלת שהצהירה כי לא התנשקה מעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • סוזן בויל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully