וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקן של חברת החשמל הוצת סמוך לעומר

רמי שני

30.5.2009 / 12:42

כתוצאה מהשריפה נגרמו הפסקות חשמל באיזור. זוהי ההצתה השנייה של המתקן. ראש המועצה פיני בדש: "מדובר בחבורה של פורעי חוק"

אלמונים הציתו לפנות בוקר (שבת) מתקן של חברת החשמל סמוך לעומר. מדובר בהצתה שנייה של אותו מתקן, דבר שגרם להפסקות חשמל באיזור. על פי ההערכה למתקן נגרם נזק של כמיליון שקלים. הוא מכיל ציוד רגיש ואמצעים להספקת זרם לכמה ישובים. לפני כחודשיים, הוצת מתקן זה באמצעות השלכת צמיגים בוערים מעבר לגדר שמקיפה אותו. גם אז נגרם למתקן נזק רב. טכנאים של חברת החשמל, שהוזעקו למקום, ביצעו שורה של עבודות וחידשו את זרם החשמל לתושבים.

ראש המועצה המקומית בעומר, פיני בדש, הביע זעם על המשך הפעילות העבריינית נגד מתקני תשתית, המספקים אמצעי קיום ומחיה לאותם גורמים שהורסים אותם: "יש כאן חבורה של פורעי חוק, ששום דבר לא חוסם אותם. הם גורמים בפעם השנייה תקלות לאותו מתקן. יש באזור כעשרים משפחות, שעדיין נותרו על הקרקע. מדובר במשפחות שאמורות לעבור לישובי הקבע שלהן, בעיקר לישוב התראבין. הן הגישו עתירות נגד הריסת הבתים שלהם, אבל השבוע נידחו העתירות וצווי ההריסה הופעלו. אני מתכוון להפעיל את כל המהלכים על מנת לקיים את צווי ההריסה ולפנות אותם"

יצויין, שבתקופה האחרונה הוצתו מספר מתקנים של חברת החשמל, מקורות וספקי תשתית אחרים. באחד המקרים אף הוצת מטוסו הפרטי של בדש, שחנה בשדה תימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully