וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם למפיק המוזיקלי פיל ספקטור

עינב שיף

29.5.2009 / 21:45

ספקטור הורשע ברצח השחקנית לנה קלרקסון בשנת 2003. רק לאחר שירצה 19 שנות מאסר הוא יוכל לבקש את קיצור עונשו

המפיק המוזיקלי הנודע פיל ספקטור, שהורשע ברצח השחקנית לנה קלרקסון בשנת 2003, נשלח היום (שישי) למאסר עולם. השופטים קבעו כי רק לאחר שירצה 19 שנות מאסר יוכל ספקטור לבקש את קיצור עונשו ואם ישתחרר - יהיה ספקטור בן 88. עורך דינו של ספקטור הודיע כי בכוונתו של המפיק המוזיקלי הנודע לערער על פסק הדין וכי ספקטור עדיין טוען כי לא ביצע את הרצח.

בחודש שעבר הרשיעו המושבעים את ספקטור במשפטו השני בעבירת רצח מדרגה שנייה, לאחר שבמשפט הראשון בתיק לא הצליחו המושבעים להגיע להחלטה פה אחד וספקטור נשלח למשפט חוזר.

במהלך כל המשפט טען ספקטור כי הוא חף מפשע. פרקליטיו טענו כי קלרקסון, אותה פגש ספקטור במועדון מספר שעות לפני מותה, התאבדה עקב דיכאון שתקף אותה בשל כישלונותיה המקצועיים כשחקנית. התביעה טענה כי הירי בקלרקסון בוצע במהלך משחק אלים אותו נהג לבצע ספקטור עם נשים בעבר. במהלך המשפט ספקטור לא עלה על דוכן העדים.

ספקטור נחשב לאחד המפיקים המוזיקליים החשובים בהיסטוריה של הפופ. במהלך הקריירה שלו, עבד ספקטור עם הביטלס, הרונטס, לאונרד כהן ואמנים רבים נוספים. מורשתו הגדולה היא שיטת "חומת הסאונד" שלמעשה שינתה את התפיסה כלפי מוזיקת הפופ. עם זאת, הביוגרפיה של ספקטור מציירת סיפור חיים בעייתי למדי: אביו התאבד, אחותו אושפזה במוסדות לחולי נפש וספקטור עצמו אובחן כחולה בדיכאון. בשנת 2006, במהלך המשפט הראשון, נישא ספקטור בפעם הרביעית לשחקנית רייצ'ל שורט, הצעירה ממנו בכ-30 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully