וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמושים תקפו עמדת ביקורת משטרתית בסיני

28.5.2009 / 21:51

בתקיפה לא נפגעו השוטרים המצריים שהצליחו להשיב באש לעבר החמושים, לפגוע באחד מהם ולהבריח את חבריו התוקפים

לפחות שלושה חמושים תקפו הערב (חמישי) נקודת ביקורת של משטרת מצרים בסיני. מקורות בטחוניים אמרו כי באזור יש בתקופה האחרונה מתיחות רבה בין השוטרים לשבטים בדואים על רקע הלחימה בהברחות ממצרים לעזה.

אף אחד מהשוטרים לא נפצע בתקיפה. מקור בטחוני טען כי אחד החמושים נורה במהלך קרב היריות ומת מאוחר יותר בבית החולים. מקור אחר טען כי שישה בדואים התקרבו לנקודת הביקורת בשתי משאיות והאנשים במשאית השניה ברחו מהמקום, לאחר שאחד התוקפים נפצע.

לאחרונה הגבירה מצרים את מאמציה לבלום את פעילי הטרור והמבריחים הפועלים בחצי האי סיני. גורמים ביטחוניים מצרים עצרו בחודש שעבר עשרות אזרחים זרים במדינה בטענה שהם מהווים חלק מחוליית חיזבאללה הפועלת במצרים.

לפני כעשרה ימים נתפס מצבור נשק ותחמושת שככל הנראה היה מיועד להיות מוברח לרצועת עזה התגלה בסיני, כך מסר מקור ביטחוני מצרי לעיתון "אל קודס אל ערבי". כוחות הביטחון המצריים פשטו על המסתור בצפון חצי האי, סמוך לגבול עם ישראל, וגילו בין היתר שלושה טילים נגד מטוסים ושלושה טילי קרקע-קרקע. בנוסף, התגלו במקום 266 רקטות, עשרות מוקשים, 51 פגזים, תחמושת למכונות ירייה ורימוני יד. המקור הביטחוני אמר כי לא נתפסו חשודים בפשיטה על המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully