וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה מרחובות מתה בנסיבות טבעיות

איילה חננאל

29.5.2009 / 13:38

מדו"ח נתיחת האישה מרחובות שנמצאה אמש ללא רוח חיים בביתה עולה כי היא מתה מוות טבעי. הבעל, שנחשד תחילה במעשה, שוחרר

מתוצאות נתיחתה של האישה בת ה-49 מרחובות עולה כי היא מתה מוות טבעי. מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר נמסר כי לא קיים חשד לפלילים. בעקבות דו"ח הנתיחה שוחרר לביתו בעלה שנחשד תחילה כי רצח אותה.

אמש נמצאה האישה בביתה שברחוב הבנים ברחובות, כשהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני חבלה. השכנים של בני הזוג התקשרו למשטרה ודיווחו על זעקות לעזרה שנשמעו מהדירה. השוטרים שהגיעו לדירה מצאו בתוכה את האישה כשהיא מוטלת ללא רוח חיים ועל גופה סימני חבלה. הבעל בשנות החמישים לחייו, נלקח לחקירה בה טען כי אשתו מעדה ונפלה. כאמור היום שוחרר הבעל לאחר שהתברר כי האישה מתה מוות טבעי.

ביום שבת נמצא גבר ללא רוח חיים בן 78 ואישה הפצועה באורח בינוני נמצאו בדירה ברחוב אפלטון ביפו. המשטרה חושדת כי בנם בן ה-38, שככל הנראה לוקה בנפשו, השליך חפצים לעבר אביו. חפץ אחד פגע לאב בראשו והוביל למותו. האם, שניסתה להשתלט על הבן נפגעה גם היא.

השוטרים שהוזעקו לדירה מצאו את גופת אב המשפחה, אלכסיי יפישצב, ואת האם מתחבאת במטבח כשעל גופה סימני חבלה. הבן, אשר גם שמו אלכסיי יפישצב, נתפס כשהוא מנסה להימלט בכניסה לבניין, כשבגדיו מגואלים בדם. מספר שוטרים השתלטו עליו ועצרו אותו. מפקד מרחב יפתח במשטרה, ניצב משנה משה אדרי, אמר כי "ידוע לנו כי לאחרונה הבן שוחרר מטיפול נפשי וכי בין האב לבן היה סכסוך וככל הנראה בעקבותיו פרץ הוויכוח ביניהם".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully