וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: 21 איש הואשמו בריגול לטובת ישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.5.2009 / 16:30

שבוע לאחר שנסראללה קרא לגזור עונש מוות על מרגלים לטובת ישראל, הוגשו כתבי אישום נגד 21 חשודים. הבוקר נעצרו 8 נוספים

21 כתבי אישום הוגשו השבוע בלבנון נגד חשודים בריגול לישראל, כאשר חלק מכתבי האישום הוגשו בהיעדרם של הנאשמים שחקירתם נמשכת. עוד דווח כי כוחות הביטחון הלבנונים עצרו ביום שבת שני חשודים נוספים בריגול למען ישראל. לפי הדיווח, אחת העצורות היא חולוד נבעה, 28, מכפר שבעא שלפי מקורות ביטחוניים לבנונים, חשודה בפעילות במסגרת רשת הריגול של זיאד א-סעדי, שנעצר על ידי כוחות הביטחון בלבנון.

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה קרא לפני שבוע לגזירת עונש המוות על הלבנונים המואשמים בריגול לטובת ישראל. "בשם משפחות הקדושים, הפצועים ואלה שאיבדו את ביתם... אני דורש שייגזר עונש מוות על הסוכנים אשר סיפקו לאויב את המידע שהביא למאורעות שגרמו לכך", אמר נסראללה בנאומו בעצרת לציון יום השנה התשיעי לנסיגת ישראל מדרום לבנון.

מוקדם יותר עצרו כוחות הביטחון בלבנון שישה אזרחים לבנונים נוספים בחשד שריגלו לטובת ישראל. שניים מהם, תושבי העיירה צור, נעצרו בחשד ששיתפו פעולה עם המוסד ושניים נוספים הם ילדיו של נאסר נאדר, העצור אף הוא בחשד לריגול למען ישראל. אצל אחד מילדיו נתפס דרכון ישראלי. בנוסף נעצרו שני לבנונים נוספים בחשד לשיתוף פעולה עם ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully