וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו סגירה זמני הוצא למועדון "האומן 17"

איילה חננאל

28.5.2009 / 16:26

המשטרה הוציאה צו סגירה לשבועיים למועדון בת"א, בעקבות קטטה שהתפתחה בו. המאבטחים: "עד שהמשטרה הגיעה, נמלטו רוב המעורבים"

המשטרה החליטה היום (חמישי) להוציא צו סגירה לשבועיים למועדון "האומן 17", זאת לאחר שימוע שנערך לבעליו בעקבות קטטה שהתנהלה בשטחו של המועדון במהלך אירועי "לילה לבן" שנערכו אתמול בתל אביב.

הקטטה פרצה אמש לאחר שהחל ויכוח בין שתי חבורות של נערים בשטחי המועדון, אשר התלקח במהרה לקטטה אלימה. לדברי המאבטחים, "איך שהבחנו בהתגודדות החשודה, טלפנו למוקד המשטרה ושם אישרו כי כבר התקבלה קריאה בנושא והעניין בטיפול". המאבטחים הוסיפו כי כבר היו מקרים בהם הזמינו משטרה לטפל בקטטה במועדון ואף ניידת לא הגיעה, "גם הפעם ראינו שעוברות דקות ארוכות, הקטטה מתחילה לסכן את שלום המבלים והמשטרה לא מגיעה".

בשלב זה החליטו המאבטחים להתערב בקטטה על מנת להפריד בין חבורת הצעירים, כאשר אחד הצעירים שלף סכין ודקר באורח קל את אחד המאבטחים, בן 39, וכפי הנראה גם צעיר אחר. המאבטחים סיפרו שכשהגיעה המשטרה למקום רוב המשתתפים בקטטה כבר הספיקו להימלט מהמועדון. עם זאת, המשטרה מאשרת כי המאבטחים הצליחו לתפוס את הנער הדוקר, צעיר בן 17 משדרות, שנעצר בידי המשטרה אשר הורתה על סגירת המועדון עוד באותו הלילה.

בתוך כך הגיע לבית החולים וולפסון נער נוסף בן 17, דקור באורח קל, אשר טען בפני השוטרים שהגיעו לחקור אותו, כי אכן היה מעורב בקטטה ב"אומן 17", זאת לאחר שהנער שנעצר בידי המאבטחים ניסה לגנוב ממנו את הפלאפון שלו.

הקטטה מצטרפת לחשד נוסף לפלילים בעת אירועי ה"לילה הלבן" אמש, כאשר נער בן 17 ממודיעין התלונן כי מאבטח במועדון ה"קולטורה" ברחוב הרצל בתל אביב נישק אותו בניגוד לרצונו. נער נוסף שנכח במקום טען כי לאחר שהעיר למאבטח על העניין, המאבטח תקף אותו. משטרת מרחב יפתח עצרה את המאבטח להמשך חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully