וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרחאן אמר שתפרו תיק לזדורוב"

עדי שמחוביץ

28.5.2009 / 12:48

פרקליטתו של הנאשם ברצח תאיר ראדה אמרה שעודאן פרחאן פנה אליה בעבר ואמר לה שמרשה חף מפשע. "הפילו את זדורוב בפח"

קשר בין פרשת תאיר ראדה לפרשת דנה בנט? בעקבות דבריו של עדואן פרחאן, החשוד ברצח דנה בנט, לפיהם רומן זדורוב חף מפשע, אמרה היום (חמישי) לוואלה! חדשות פרקליטתו של זדורוב, עו"ד גליל שפיגל כי לפני שנה וחצי פרחאן ראה אותה בתוכנית טלוויזיה ואמר לה מיד לאחר התוכנית כי יש לו "דברים מעניינים מאוד לספר לה ושמרשה חף מפשע". לדברי עו"ד שפיגל, "פרחאן לא רצה להרחיב בטלפון אבל הוא אמר לי שאם אגיע אליו לכלא שבו הוא נמצא, אני אברך על היום הזה".

שפיגל ציינה כי היא מאוד התלבטה אם להיפגש עם פרחאן, אך לבסוף היא הגיעה לכלא. "לפגישה הגיע אדם שנראה חביב, הוא לחץ לי את היד ואמר לי שבעקבות התוכנית שבה הופעתי, הוא רוצה לעזור לי. הוא סיפר לי שהוא מדובב במקצועו ושבשיחה עם מדובב אחר נאמר לו שהמדובב של זדורוב 'תפר לו תיק' ושכנע אותו להודות ברצח הילדה תאיר". יש לציין כי פרחאן אינו המדובב של זדורוב.

לפני מספר חודשים העיד המדובב בבית המשפט המחוזי בנצרת, במשפטו של זדורוב. "הקשר שיצרת עם ההגנה היה עם אדם בשם "פ"?" שאלה אותו התובעת והעד רשם את שמו המלא על דף נייר. בהמשך העדות הוא מספר כי זו הפעם הראשונה בה הוא מעיד לטובת ההגנה וזה רק בגלל שהוא יודע שזדורוב חף מפשע: "הבנתי מהמדובב לחץ על זדורוב להוציא הודעה, שהוא דחף לו מילים לפה", אמר המדובב.

במהלך דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת, אמר פרחאן כי גם רומן זדורוב, הנאשם ברצח של תאיר ראד, חף מפשע. פרחאן, המיוצג על ידי עו"ד תמי אולמן, אמר כי "השוטרים הפילו עליי את התיק של בנט לאחר שאמרתי כי זדורוב חף משפע. הרוצח של דנה בנט עדיין מסתובב חופשי". בית המשפט האריך את מעצרו של פרחאן בשלושה שבועות ושלח אותו להסתכלות פסיכיאטרית בבית החולים שער מנשה. עו"ד תמי אולמן הגיבה על דברי משרה ואמרה כי "מדובר באדם הזוי שלא ניתן לסמוך על מילתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully