וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרחאן חזר מהודאתו: לא רצחתי את דנה בנט

עדי שמחוביץ, איילה חננאל וקובי מנדל

28.5.2009 / 9:43

החשוד ברצח דנה בנט אמר במהלך דיון בביהמ"ש כי אין לו קשר לרצח. לדבריו, "השוטרים הפילו עלי את התיק לאחר שאמרתי שרומן זדורוב חף מפשע". הוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית

עדואן פרחאן, החשוד ברצח דנה בנט, כפר היום (חמישי) בהודאתו ואמר כי לא רצח את בנט. במהלך דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת, הוסיף פרחאן כי גם רומן זדורוב, הנאשם ברצח של תאיר ראד, חף מפשע. פרחאן, המיוצג על ידי עו"ד תמי אולמן, אמר כי "השוטרים הפילו עליי את התיק של בנט לאחר שאמרתי כי זדורוב חף משפע. הרוצח של דנה בנט עדיין מסתובב חופשי". בית המשפט האריך את מעצרו של פרחאן בשלושה שבועות ושלח אותו להסתכלות פסיכיאטרית בבית החולים שער מנשה. עו"ד תמי אולמן הגיבה על דברי משרה ואמרה כי "מדובר באדם הזוי שלא ניתן לסמוך על מילתו".

פרקליטתו של רומן זדורוב, עו"ד גליל שפיגל, סיפרה לוואלה! חדשות כי לפני שנה וחצי פרחאן ראה אותה בתוכנית טלוויזיה ואמר לה מיד לאחר התוכנית כי יש לו "דברים מעניינים מאוד לספר לה ושמרשה חף מפשע". לדברי עו"ד שפיגל, "פרחאן לא רצה להרחיב בטלפון אבל הוא אמר לי שאם אגיע אליו לכלא שבו הוא נמצא, אני אברך על היום הזה".

שפיגל ציינה כי היא מאוד התלבטה אם להיפגש עם פרחאן, אך לבסוף היא הגיעה לכלא. "לפגישה הגיע אדם שנראה חביב, הוא לחץ לי את היד ואמר לי שבעקבות התוכנית שבה הופעתי, הוא רוצה לעזור לי. הוא סיפר לי שהוא מדובב במקצועו ושבשיחה עם מדובב אחר נאמר לו שהמדובב של זדורוב 'תפר לו תיק' ושכנע אותו להודות ברצח הילדה תאיר". יש לציין כי פרחאן אינו המדובב של זדורוב.

פרחאן הודה שרצח עוד שני אנשים

השבוע הותר לפרסום כי פרחאן חשוד ברצח של בנט. המשטרה מסרה כי פרחאן הודה ברציחתה של בנט יחד עם בת זוגו ללא מניע ברור. על פי החשד, החשוד ובת זוגו רצחו באופן דומה את סילביה מולורובה, תיירת מצ'כיה בת 27, כשלושה שבועות לפני רצח בנט. גופת התיירת נמצאה ביולי 2003 בוואדי סלאמה בצפון, ותעלומת הרצח לא פוענחה עד היום. בנוסף, הודה החשוד כי רצח לבדו עוד שני אנשים. הוא רצח את חברו בגשר אריק ברמת הגולן ב-1995, ורצח עציר שחלק איתו תא בעת מאסרו בבית סוהר, בשנת 2005. פרחאן גם מואשם בחטיפה לשם רצח, אונס, ועבירות אלימות נוספות.

אתמול דווח כי פרחאן שימש במשך תקופה ארוכה מדובב של המשטרה. במחוז הצפוני במשטרה לא הכחישו את הדיווח ואישרו כי פרחאן שימש במשך תקופה מדובב, אולם לאחר שהתברר שהוא לא אמין הופסק השימוש בשירותיו.

בית המשפט האריך אתמול ב-15 ימים את מעצרה של החשודה כשותפתו של פרחאן. החשודה, ששמה לא הותר לפרסום בשל העובדה שהיתה קטינה בעת ביצוע הרצח, חשודה גם במעורבות ברצח התיירת הצ'כית סילביה מולרובה. במהלך השבועיים הקרובים תישלח החשודה לפי בקשת פרקליטה, עו"ד עיסאם טנוס, להסתכלות פסיכיאטרית. טנוס סיפר כי מצבה הנפשי של הצעירה קשה וכי במהלך השבועיים הקרובים היא תובא לפני הפסיכיאטר המחוזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully