וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנאי בביה"ח עשה מעשים מגונים במטופלת

עדי שמחוביץ

27.5.2009 / 18:45

יונה עמית, מתקין טלוויזיות שעבד בתל השומר, ניצל את העובדה שהאישה התאוששה מניתוח וסבלה מכאבים כדי לגעת בגופה

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (רביעי) את יונה עמית, מתקין טלוויזיות שעבד בבית החולים תל השומר, וביצע מעשים מגונים במטופלת.

על פי הכרעת הדין, בדצמבר 2006 עברה המטופלת ניתוח בגבה ומיד לאחריו הועברה לחדר התאוששות במחלקה האורתופדית. באותו היום הגיע עמית לחדרה על מנת להתקין מכשיר טלוויזיה ששכרה לזמן האשפוז. למחרת, כשהיא שוכבת על צידה ופניה מופנות לקיר, ולאחר עשיית צרכיה במיטתה לתוך סיר, לחצה המטופלת על לחצן האיתות לאחיות. היא סבלה מכאבים ולא יכלה להרים את מכנסיה ותחתוניה.

לפתע שמעה קול גברי ששאל אם היא זקוקה לעזרה. המטופלת הניחה כי מדובר באח, ובטרם יכלה לראות את פני השואל השיבה בחיוב וזה עזר לה ללבוש את תחתוניה. רק לאחר מעשה ראתה את פניו של עמית וזיהתה אותו כמתקין הטלוויזיה. עמית התיישב לצד מיטתה והחל ללטף אותה בשפתיה, צווארה ומעל חזה כשכפתורי חולצת הפיג'מה שלה רכוסים בחלקם.

עמית כפר בכל המיוחס לו, וטען כי הגיע שוב לחדרה של המטופלת על מנת להתקין טלוויזיה למטופלת אחרת וכששמע את קריאותיה עזר לה. עמית גם הודה כי החמיא לה והציע לה לצאת עימו אך כששמע שהיא נשואה הניח לה.

"המעשים שעשה הנאשם במתלוננת עונים בעיני אדם סביר להגדרה של מעשים מגונים, בנסיבות בהן נבצר ממנה ליזום כל התנגדות פיזית ממשית", כתב השופט דן מור בהחלטתו והוסיף: "אין ספק בלבי כי הנאשם ניצל את המצב המביש בו היתה שרויה המתלוננת ונגע בגופה למטרת סיפוק וגירוי מיני. כל אדם סביר היה ממהר מיד לאחיות למתן עזרה למתלוננת ולא ניגש לאישה זרה ומרים את תחתוניה המופשלות תוך חדירה בוטה לפרטיותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully