וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני לנתניהו: "אין ממשלה בירושלים"

27.5.2009 / 14:23

יו"ר האופוזיציה תקפה את רה"מ בכנסת. "בעניין המע"מ, תהיה גבר ותתקפל. מה שמאפיין את נתניהו זה שהוא מ-פ-ח-ד"

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני תקפה היום (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר נאומו במליאת הכנסת ואמרה: "אין ממשלה בירושלים. יש שרים ועוזרים חדשים במאות, אבל אין ממשלה ואין חזון באף תחום". לדבריה,"כשראיתי את כל התהליכים כולם הבנתי שיש להם מכנה משותף אחד: מסתבר שמה שמאפיין את נתניהו זה שהוא מ-פ-ח-ד".

לבני פנתה ישירות לראש הממשלה ואמרה: "ראש ממשלת ישראל, אתה מדבר נהדר, הביצוע לא משהו. מיום הקמת הממשלה הזאת אני עומדת משתאה, כמו אזרחים רבים. כי אם יש משהו שהצלחת לעשות אדוני ראש הממשלה, זה להפוך את אזרחי מדינת ישראל כולם למודאגים". לדבריה, "לא הבנתי למה היית מוכרח למכור את זכויות הנשים, למה אתה צריך לתת לישראל ביתנו את כל מה שהם רק חלמו, ואז הבנתי שאתה מ-פ-ח-ד. בעניין המע"מ, תהיה גבר ותתקפל. בסוף כנראה תתקפל וזה יקרה לך כשאתה מנסה לא לעשות את זה".

"נסעת לפגישה חשובה מאוד", המשיכה לבני בהתייחסה לפגישת נתניהו עם נשיא ארה"ב ברק אובמה, "פגישה בה ישראל יושבת עם הנכס האסטרטגי החזק ביותר: ארצות הברית. פגישה כזו נועדה לקבוע איך מתקדמים יחד. השמיים יכלו להיות הגבול. איזה פספוס. במקום להמריא, הורדת את כולנו לבונקר. פספסת הזדמנות כמעט היסטורית, כי בנושאים המהותיים ביותר יכולנו להיות במקום אחר לגמרי עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully