וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאשים חיזבאללה ברצח: "עומד מאחורי הפרסום"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

27.5.2009 / 9:43

אריק פולאת', העיתונאי שחשף את דו"ח האו"ם על חיסול ר"מ לבנון לשעבר, אמר כי הוא עומד מאחורי הפרסום וכי "וידא כל מילה ופרט"

העיתונאי הגרמני אריק פולאת' שפרסם בעיתונו "דר שפיגל" את הדו"ח לפיו חיזבאללה עומד מאחורי חיסולו של ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק חרירי מבהיר כי הוא עומד לגמרי מאחורי הפרסום. בראיון לעיתון "א-שרק אל-אווסט" אמר (רביעי) פולאת' כי המסמכים שעליהם הסתמך הדו"ח הינם "מקוריים" וכי הוא וידא "כל מילה ופרט על החקירה לפני פרסומם בעיתון".

פולאת' דחה את טענותיו של חיזבאללה לפיו הוא פועל מטעם מנגנוני מודיעין על מנת להשחיר את שמו של חיזבאללה. "אני עיתונאי חופשי", הבהיר, "בעבר תקפתי גם את ישראל עשרות פעמים על כך שהיא מפרה את זכויותיו של העם הפלסטיני בשטחים הכבושים". הוא הוסיף ואמר כי הוא "שמח" שמזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה תוקף אותו ואמר כי הדבר רק מחזק את מעמדו העיתונאי.

"היום אני משוכנע באמיתות הסיפור שפרסמתי יותר מתמיד", אמר פולאת'. הוא אמר כי הוא לא הופתע מכך שחיזבאללה הכחיש שהוא מעורב ברצח חרירי וציין כי העובדה שסוריה וחיזבאללה עומדים נגדו אינה מורידה כהוא זה ממעמדו העיתונאי ואינה משפיעה עליו. "להפך, היא רק מחזקת את מעמדי", אמר.

בסוף השבוע דיווח העיתון הגרמני "דר שפיגל" כי חקירת רצח חרירי מעלה כי חיזבאללה הוא העומד מאחורי ההתנקשות. לדברי העיתון, יחידה מיוחדת של החיזבאללה היא שתיכננה וביצעה את רצח חרירי. מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הכחיש שלשום את הדיווח ואמר כי ארגונו אינו עומד מאחורי ההתנקשות. ב'דר שפיגל' הם מאוד, מאוד מסוכנים. אני מתייחס אליהם כאל האשמות ישראליות ונתמודד איתן ככאלה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully