וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל פינה הלילה מספר מבנים במאחזים

יהושע בריינר

27.5.2009 / 8:30

הכוחות הרסו שני מבנים מאולתרים בשני מאחזים בקריית ארבע. במקביל, הוחרם אוהל בחוות פעיל הימין הקיצוני נועם פדרמן

כוחות גדולים של צבא ומשטרה פינו הלילה (שלישי) מספר מבנים בשני מאחזים בקריית ארבע. סמוך לשעה שלוש בלילה הגיעו כוחות למאחז גבעה 18, המכונה גם מצפה אביחי, בכניסה לקריית ארבע והרסו שני מבנים מאולתרים ששימשו בני נוער שישנו באותו העת במקום. הכוחות הרסו את המבנים והאירוע עבר ללא אלימות מצד המתנחלים.

במקביל הגיעו כוחות נוספים לחוות פעיל הימין הקיצוני נועם פדרמן הממוקמת אף היא בקריית ארבע והחרימו אוהל ששימש את בני המשפחה. פדרמן ומשפחתו ניסו למנוע את החרמת האוהל, ללא הצלחה. יש לציין כי בניגוד למצפה אביחי, חוות פדרמן איננה נכללת ברשימת המאחזים מעוררי המחלוקת, שכן היא יושבת על שטח ביטחוני השייך למועצת קריית ארבע. יחד עם זאת, אין אישור של מערכת הביטחון לשהייה במקום.

"זו גניבה של ממש", אמר פדרמן לוואלה! חדשות, "אבל אנחנו לא נעזוב ושום דבר לא יזיז אותנו מכאן. כולם יודעים שיש ראש ממשלה על הנייר ויש ראש ממשלה בפועל שזה אהוד ברק, כשביבי ושריו רוקדים לפי החליל שלו. הוא יודע שהוא יפנה, כמה שרים יצעקו ובלילה הוא יבוא ויהרוס עוד כמה מבנים ביהודה ושומרון. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. כבר עכשיו ישנה התגייסות כללית של הרבה גופים למאבק במדיניות הזו של ראש הממשלה. לא יעזור להם, אנחנו נשאר כאן".

"היום מסתבר שממשלת נתניהו מסוכנת להתיישבות יותר מציפי לבני", אמר ח"כ מיכאל בן ארי, "נתניהו וברק ממשיכים לזרוע הרס במפעל ההתיישבות תוך זלזול בוטה בחברי סיעת הליכוד, בעם ישראל שבחר ביבי-ליברמן וקיבל בתמורה עקירת ישובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully