וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונפמן מוכר וילה בירושלים ב-20 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

26.5.2009 / 19:46

ברונפמן, שגר בסמוך לוילה בשכונת טלביה, רכש אותה כדי לשלוט בבנייה מסביב. המחיר משקף זכויות בנייה עתידיות

משפרי דיור המעוניינים לקנות וילה בשכונת טלביה בירושלים, במרחק הליכה מהתיאטרון, מוזמנים לפנות לאיל ההון והנדבן היהודי צ'רלס ברונפמן, המוכר בימים אלה את ביתו. הקונים יצטרכו להצטייד ב-19.8 מיליון שקל כדי להעביר את הנכס לרשותם.

ברונפמן רכש את הווילה לפני כ-12 שנה, ומאז היא מושכרת לזוג עולים חדשים - לפי הערכות, תמורת 14-12 אלף שקל בחודש. בשוק הנדל"ן מעריכים כי אם ימכור אותה במחיר המבוקש הוא ירוויח לפחות 4 מיליון שקל. בווילה ארבעה חדרים. היא ניצבת על מגרש בגודל של כ-751 מ"ר ושטחה הבנוי הוא כ-200 מ"ר. זכויות הבנייה בה הן בשיעור של 50% אחוז, כך שניתן לבנות על הגג שלה עוד כ-200 מ"ר.

מי שדואג כי לברונפמן לא יהיה היכן לישון כשהוא מבקר בירושלים יכול להירגע: בבעלותו נמצאת גם הווילה הצמודה לזו שהוא מוכר. ל-TheMarker נודע כי ברונפמן רכש את הווילה המוצעת למכירה כדי שיוכל לשלוט בבנייה סביב ביתו.

שמאי המקרקעין גיל יזרעאלי, המכהן בתפקיד יו"ר מחוז ירושלים והדרום בלשכת שמאי המקרקעין, מעריך כי המחיר שמבקש ברונפמן עבור הווילה משקף שוויין של זכויות הבנייה העתידיות. לדברי יזרעאלי, לאחר שיפוץ ומימוש יתרת הזכויות שוויה של הווילה יהיה כ-24 מיליון שקל. הוא מבסס את הערכתו על כך שעלות הבנייה החדשה תהיה כ-10,000 שקל למ"ר ועלות שיפוץ המבנה הקיים תהיה כ-5,000 שקל למ"ר - ולכך ייתוסף רווח יזמי. עו"ד צלי רשף, המייצג את ברונפמן, סירב להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully