וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: "הדרך להרשעת פרחאן עוד ארוכה"

איילה חננאל וקובי מנדל

26.5.2009 / 18:33

בפגישתו עם צוות החקירה בפרשת דנה בנט שיבח מפכ"ל המשטרה דודי כהן את צוות החקירה אך ציין כי "התיק חייב לעמוד במבחן הראייתי"

"מדובר בהישג מקצועי, אך הדרך עוד ארוכה. התיק חייב לעמוד במבחן הראייתי", כך אמר היום (שלישי) מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן לצוות החקירה בפרשת דנה בנט. המפכ"ל נפגש עם צוות החקירה בלשכתו וקיבל מהם עדכונים לגבי החקירה. המפכ"ל שיבח את הצוות על ההתקדמות בחקירה.

מוקדם יותר היום חשף מפקד ימ"ר עמקים סנ"צ אבי אלגריסי במסיבת העיתונאים את השתלשלות האירועים. אלגריסי סיפר כי לפני חודש התקבל במשטרת העמקים מידע שבעקבותיו נעצרה צעירה בת 22, ששמה נאסר לפרסום מכיוון שבעת הרצח היתה קטינה. מחקירת הצעירה עלה תיאור המקום שבו נרצחה בנט. הצעירה שיתפה פעולה ומסרה פרטים על מעורבותה ברצח ועל מעורבות עדואן יחיא פרחאן שבאותה תקופה היה בן זוגה. היא גם חשפה פרשיות רצח נוספות שבהם היה מעורב פרחאן. "ככל שהתקדמנו הבנו שאנחנו הולכים למשהו גדול ורחב שהוא מעבר לרציחתה של דנה בנט", אמר אלגריסי.

עו"ד תמי אולמן, פרקליטתו של פרחאן, מסרה לוואלה! חדשות כי "מדובר ביום עצוב למשפחות המנוחים, יום עצוב לכל המדינה. החשוד טען בפניי שאינו קשור כלל למקרים. לטענתנו מדובר באדם שאינו שפוי בנפשו. ביקשנו מכבוד בית המשפט להפנותו לבדיקה פסיכיאטרית. מדובר באדם שהיה לטענתו תחת השליטה המנטלית של אשתו, שהינה עצורה גם כן בתיק".

ציון מזרחי, דודה של דנה בנט, אמר בעקבות חשיפת פרטי הרצח, כי "התחושות הן מאוד קשות. מצער מאוד שיש בקרבנו אדם כזה, שהוא יותר גרוע מחיה". מזרחי הוסיף כי "אני מקווה שייגזר עליו גזר דין מוות".

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי שרידי גופתה של דנה נמצאו בגליל ומספר ימים לאחר מכן היא הובאה למנוחות בבית העלמין בטבריה. דנה נעלמה באחד באוגוסט 2003 כשהיתה בת 18. בפעם האחרונה היא נראתה כשירדה ממונית שירות ליד בית דודה בטבריה, לאחר ששבה מעבודתה במסעדה.

  • עוד באותו נושא:
  • דנה בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully