וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: עצור נוסף בחשד לריגול לישראל

אופק עיני

26.5.2009 / 14:41

על פי מקורות לבנוניים, העצור הינו קצין בדרגה המקבילה לאל"מ בצבא הלבנוני. כתבי אישום הוגשו נגד 21 מהחשודים הנוספים בריגול

מקורות ביטחוניים לבנוניים סיפרו היום (שלישי) כי קצין רם דרג בצבא הלבנוני נעצר בשל חשד בריגול לישראל. לפי המקורות, הקצין, בדרגת עקיד המקבילה לאלוף משנה בצה"ל, נעצר בשבוע שעבר ונחקר כעת על קשריו למודיעין הישראלי.

עם מעצרו של הקצין מגיע מספר העצורים באשמת ריגול לישראל בלבנון לכ-30, שנעצרו בעקבות "חקירה נרחבת בעניין הריגול". בתוך כך, הוגשו היום בלבנון 21 כתבי אישום כנגד חשודים בריגול לישראל, כאשר חלק מכתבי האישום הוגשו בהיעדרם של הנאשמים שחקירתם נמשכת.

ביום שבת דווח כי כוחות הביטחון הלבנונים עצרו שני חשודים נוספים בריגול למען ישראל. לפי הדיווח, אחת העצורות היא חולוד נבעה, 28, מכפר שבעא שלפי מקורות ביטחוניים לבנונים, חשודה בפעילות במסגרת רשת הריגול של זיאד א-סעדי, שנעצר שלשום על ידי כוחות הביטחון בלבנון.

ביום שישי האחרון קרא מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לגזירת עונש המוות על הלבנונים המואשמים בריגול לטובת ישראל. "בשם משפחות הקדושים, הפצועים ואלה שאיבדו את ביתם... אני דורש שייגזר עונש מוות על הסוכנים אשר סיפקו לאויב את המידע שהביא למאורעות שגרמו לכך", אמר נסראללה בנאומו בעצרת לציון יום השנה התשיעי לנסיגת ישראל מדרום לבנון.

עוד אמר נסראללה כי מנגנוני הביטחון של חיזבאללה יגבירו את שיתוף הפעולה בינם לבין כוחות הביטחון הלבנוניים על מנת לחשוף את כל הסוכנים הזרים במדינה. נסראללה קרא לכל לבנוני המשתף פעולה עם ישראל להסגיר את עצמו ולבקש רחמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully