וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרוצח גרוע מחיה, מגיע לו עונש מוות"

קובי מנדל ואופק עיני

26.5.2009 / 13:38

כך אמר דודה של דנה בנט לאחר חשיפת זהותו של עדואן פרחאן, החשוד ברצח אחייניתו. אחיו של החשוד: "הוא לא שפוי. אנו מצטערים על כל מה שאירע"

"אני, המשפחה וכל הכפר מצטערים על מה שאירע, אבל מדובר עדיין רק בחשדות. נחכה ונראה, אולי יוכח אחרת", כך אמר היום (שלישי) לוואלה! חדשות זייד פרחאן, אחיו של עדואן פרחאן החשוד ברצח דנה בנט. לדבריו, "הוא לא שפוי. עוד כשהיה ילד אמרתי שצריך לדאוג לו לטיפול פסיכיאטרי ולמסגרת שיקומית, אך איש לא טיפל בו".

עו"ד תמי אולמן, פרקליטתו של פרחאן, מסרה לוואלה! חדשות כי "מדובר ביום עצוב למשפחות המנוחים, יום עצוב לכל המדינה. החשוד טען בפניי שאינו קשור כלל למקרים. לטענתנו מדובר באדם שאינו שפוי בנפשו. ביקשנו מכבוד בית המשפט להפנותו לבדיקה פסיכיאטרית. מדובר באדם שהיה לטענתו תחת השליטה המנטלית של אשתו, שהינה עצורה גם כן בתיק".

יצוין כי החשוד נבדק בשבוע שעבר על ידי פסיכיאטר ואובחן כסובל מהפרעה נפשית. בפרקליטות ובמשטרה יש חילוקי דעות לגבי כשירות החשוד לעמוד לדין, וטרם ידוע אם יועמד לדין.

ציון מזרחי, דודה של דנה בנט, אמר בעקבות חשיפת פרטי הרצח, כי "התחושות הן מאוד קשות. מצער מאוד שיש בקרבנו אדם כזה, שהוא יותר גרוע מחיה". מזרחי הוסיף כי "אני מקווה שייגזר עליו גזר דין מוות".

ויקי בנט סירבה היום להתייחס לפרטים שנחשפו, אולם עם מציאת גופתה של בתה אמרה כי "אני מקווה שמקרה זה רק יחזק וייתן תקווה להורים שילדיהם נעדרים, שגם לאחר שנים התעלומה יכולה להיפתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully