וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדואן יחיא פרחאן: דיוקן של רוצח סדרתי

איילה חננאל

26.5.2009 / 13:19

ארבעה מעשי רצח, שני ניסיונות חטיפה לשם רצח, שני ניסיונות חטיפה ושני מקרי אונס. מי הוא יחיא פרחאן, אחד הרוצחים האכזריים בישראל

פרשיית הרצח של דנה בנט חשפה את אחד הרוצחים הסדרתיים האכזריים שידעה מדינת ישראל. יחיא פרחאן, תושב הכפר הבדואי ואדי חמאם בן 32, נשוי ואב לארבעה ילדים. פרחאן איבד את אביו עוד בהיותו בגיל 6 שנים ומאוחר יותר גם את אמו. אחת מבנותיו של פרחאן חולה במחלת כליות קשה. בעשור האחרון נכנס ויצא פרחאן מבתי הסוהר השונים. על פי החשד, עומד פרחאן מאחורי לא פחות מארבעה מקרי רצח, שני ניסיונות חטיפה לשם רצח, שני ניסיונות חטיפה ושני מקרי אונס.

עת הודאתו ברצח בנט, שהה פרחאן במעצר עד תום ההליכים בגין תיק אונס של תיירת אוסטרלית . מחקירתו עולה דמותו של רוצח סדרתי שרצח את קורבנותיו בידיים חשופות ללא שימוש בכלי נשק. את הרצח הראשון ביצע פרחאן בן 18. הוא רצח את חברו בגשר אריק ברמת הגולן ב-1995. בשנת 2003, כשלושה שבועות לפני רצח בנט, רצח פרחאן יחד עם בת זוגו את סילביה מולורובה, תיירת מצ'כיה בת 27, גופת התיירת נמצאה ביולי 2003 בוואדי סלאמה בצפון, ותעלומת הרצח לא פוענחה עד היום.

ב-2004 חשוד פרחאן כי ניסה לרצוח את אחותו. באותה שנה, במהלך מעצרו בבית המעצר בטבריה הוא רצח את אהרון סימחוב בן 24, חברו לתא, ותלה אותו, על מנת שחוקרי המשטרה יחשבו שהוא התאבד. בספטמבר 2005, חטף ואנס פרחאן תושבת טבריה . פרחאן הודה בעת חקירתו האחרונה גם במעשה אונס זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully