וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייל" של אברג'יל מואשם בתקיפת בת 18

איילה חננאל

25.5.2009 / 19:16

אלי שזירי, המוכר למשטרה מארגון הפשע של האחים אברג'יל, מואשם כי תקף את הנערה עימה היה בקשר רומנטי, בעודו במעצר בית

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית משפט השלום בנתניה נגד אלי שזירי,27, החשוד בתקיפה בנסיבות מחמירות וגרימת חבלה חמורה, כלפי נערה בת 18 עימה ניהל קשר רומנטי.

שזירי נחשב ל"חייל", במה שמכונה במשטרה ארגון הפשיעה של אבי רוחן והאחים אברג'יל. באחרונה הוא היה נתון במעצר בבית דודתו, תחת איזוק אלקטרוני עקב תיק המתנהל נגדו בגין החזקת נשק. מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ליאת שפיר עולה כי "המתלוננת הגיעה לבית דודתו של שזירי בנתניה, ב-17.5 סמוך לחצות. בעקבות ויכוח בין שזירי למתלוננת שנסב סביב העובדה כי היא יצאה לבלות עם ידידים אחרים, היכה שזירי את המתלוננת בפניה במכות אגרוף וסטר לה בחוזקה בפניה חמש פעמים".

שזירי הכחיש בחקירתו כל קשר לאלימות כלפי המתלוננת וטען כי אינו יודע מהיכן החבלות שנראו על פניה, אולם משער כי הן "מתאונת דרכים בה היתה המתלוננת מעורבת ושבמהלכה נשברה שמשה ברכב".

במקביל הוגשה בקשה לעצור את שזירי עד תום ההליכים. בבקשה ציינה התביעה, כי "המעשים המיוחסים למשיב כלפי בת זוגו הצעירה, כמו גם חומרת החבלות שנגרמו לה, ובהתחשב בכך שהעבירות בוצעו עת המשיב שוהה בחלופת מעצר בדמות מעצר בית עם איזוק, ובשים לב לעברו המכביד מאוד של המשיב בעבירות אלימות חמורות – מעידים כולם על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו".

לשזירי, המוכר היטב למשטרה כ"עבריין אלים ועצמאי בעל עבר פלילי עשיר ובקנה מידה ארצי", ישנ הרשעות קודמות החל משנת 1999. הוא הואשם בעבירות אלימות חמורות, ביניהן: חבלה, שוד מזוין, הטרדת עד, סחיטה באיומים, חטיפה, תקיפה והחזקת סמים. כמו כן ריצה מאסר בן 42 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully