וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק: מטען התפוצץ מחוץ ל"סטארבקס"

עידן דורנר

25.5.2009 / 18:12

המטען המאולתר הונח בצמוד לסניף באפר ווסט סייד. איש לא נפגע, אך חלון הראווה נופץ. המשטרה בודקת קשר לפיצוצים קודמים בעיר

מטען נפץ מאולתר התפוצץ היום (שני) מחוץ לסניף של רשת בתי הקפה "סטארבקס" במנהטן, פיצוץ שגרם לחלון הראווה של בית הקפה. החשד הוא שמדובר בפעולת טרור. הפיצוץ פער חור בספסל העץ שמחוץ לסניף, הממוקם באפר ווסט סייד. איש לא נפגע בפיצוץ, אך שכנים רבים שישנו באותה השעה התעוררו בבהלה.

משטרת ניו יורק חוקרת את נסיבות האירוע, ובודקת האם אחת ממצלמות האבטחה באזור תיעדו האם מישהו הניח או הצמיד את המטען לספסל. איש לא נטל אחריות להנחת המטען. במשטרה הזכירו, כי סניפי סטארבקס אחרים בארה"ב עמדו במוקד של מחלוקת מצד מפגינים נגד התאגיד.

המשטרה חוקרת גם האם יש קשר לפיצוצים קטנים קודמים שאירעו בעיר, כמו אלה שהתרחשו מחוץ לקונסוליה המקסיקנית והבריטית ומחוץ לעמדת הגיוס של הצבא בטיימס סקוור. טרם נעצרו חשודים בקשר לפיצוצים האלה.

בשבוע שעבר נעצרו בניו יורק ארבעה אנשים בחשד שתכננו לבצע פיגוע פיגוע מחוץ לבית הכנסת בשכונת ריברדייל ברובע ברונקס בעיר. במקביל, תכננו לשגר טילי כתף מסוג "סטינגר" לעבר מטוסים בבסיס המשמר הלאומי של ניו יורק בעיר ניובורו. הארבעה נעצרו במבצע של הבולשת האמריקאית, לאחר שרכשו טיל כתף מונחה קרקע-אוויר ושלושה מטעני חבלה מאולתרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully