וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן לשעבר נעצר בחשד לסחיטה באיומים

איילה חננאל

25.5.2009 / 18:21

גול עצמי: כדורגלן לשעבר נעצר עם שניים נוספים בחשד שניסו לאיים על יהלומן כדי שיוותר על חוב. על שמו הוטל צו איסור פרסום

שלושה תושבי השרון, בהם כדורגלן לשעבר מליגת העל, נעצרו באחרונה בחשד לסחיטה באיומים. כך התיר היום (שני) לפרסום בית משפט השלום בכפר סבא.

לפי החשד, הכדורגלן ושני הגברים הנוספים ניסו לאיים על יהלומן כדי שיוותר על חוב שלהם כלפיו. מהמשטרה נמסר, כי אמש נצפו שניים מהחשודים מגיעים אל ביתו של היהלומן כשהם מתכננים להשליך רימון לכיוונו של הבית. השניים נעצרו מיד אחר כך כשברשותם הרימון.

מחקירת המשטרה עולה, כי במהלך השנה האחרונה התגלע סכסוך בין שני יהלומנים. השניים פנו לבוררות בבורסה ליהלומים, במסגרתה נקבע כי אחד היהלומנים - כדורגלן בעברו - ייאלץ לשלם לצד השני מאות אלפי דולרים.

"פסיקת הבוררות ככל הנראה לא מצאה חן בעיני החשודים שהחלו לאיים על היהלומן כדי שיוותר על החוב", אמר סגן ניצב שי אזולאי, מפקד תחנת משטרת כפר סבא. "במהלך השבוע האחרון אף הגיעו אל ביתו של היהלומן, נכנסו בכוח אל הבית ואיימו עליו לוותר על החוב. אמש הבחנו באופנוע חשוד ועליו שני רוכבים נעצר ליד ביתו של היהלומן כשבידו של אחד החשודים זיהינו רימון אותו התכוונו ככל הנראה להשליך אל עבר ביתו של היהלומן". מאוחר יותר עצרה המשטרה את הכדורגלן בחשד ששלח את השניים לאיים על היהלומן ולהשליך את הרימון על ביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully