וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נכדו של מובארק טופל ומת בישראל?

אופק עיני ונעמה טלמור

25.5.2009 / 17:37

לפי עיתון ערבי-ישראלי, מחמד עלא מובארק, נכדו של נשיא מצרים, טופל ומת בבית החולים "שניידר". ביה"ח: "לא היו דברים מעולם"

העיתון הערבי-ישראלי "כול אל-ערב" מדווח היום (שני) כי נכדו של נשיא מצרים חוסני מובארק טופל בבית החולים "שניידר" בישראל ואף מת בבית החולים. על פי הדיווח, שלפי העיתון הגיע "ממקורות מהימנים", מחמד עלא מובארק, נכדו של נשיא מצרים, טופל בפתח תקווה ונפטר בבית החולים בשבוע שעבר. עם זאת, מבית החולים שניידר נמסר לוואלה! חדשות, כי "לא היו דברים מעולם".

לפי העיתון, חלק מהמשפחות הערביות שבניהן טופלו בבית החולים "שניידר" דיווחו על "תנועות לא טבעיות" של מנגנוני הביטחון הישראלים ושל אנשי מודיעין מצרים וישראלים במחלקת הילדים בביה"ח, דבר שעורר בהם חשדות. לטענת המשפחות, כאשר אחד מבניהן שאל מהי הסיבה לתנועות, נאמר לו כי "הכל כרגיל" וכי עדיף שלא לענות על השאלה.

עד ראייה סיפרו לעיתון, כי "נכנסנו לבקר את קרובנו בבית החולים וחשנו בהימצאות אנשי הביטחון. בתחילה סברנו שמדובר בקרוב של אחד מהפוליטיקאים הערבים בישראל, אך לאחר מכן הבחנו בארון קבורה קטן העטוף בדגל מצרים והבנתי כי מדובר בבן של אישיות מצרית ידועה". לאחר שפורסם דבר מותו של נכדו של מובארק, קישר העד בין המקרים.
.
העד, שביקש שלא לחשוף את שמו, דיווחי כי הילד זכה לטיפול ולתשומת לב בולטת מצד צוות בית החולים במחלקת הילדים, וכי הוא בודד בחדר נפרד על מנת שלא לחשוף את העניין. עוד מסר בעיתון, כי לאחר מותו של הילד גופתו הועברה מישראל לצרפת, ומצרפת למצרים, על מנת שלא לחשוף את טיפולו בישראל.

מבית החולים שניידר נמסר בתגובה לוואלה! חדשות כי "לא היו דברים מעולם וכי נכדו של מובראק לא שהה כלל בבית החולים".

מוחמד עלא מובארק, נכדו בן ה-13 של נשיא מצרים חוסני מובארק, מת כתוצאה מסיבוכים בריאותיים, כנראה בשל הרעלת מזון שבה לקה. דוברו של נשיא מצרים הודיע באופן רשמי, כי מוחמד נקלע לסיבוך בריאותי ביומיים האחרונים אולם לא פירט ממה הוא נבע. מוחמד הוא נכדו הבכור של הנשיא המצרי, מבנו הבכור עלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully