וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חיילת ו-3 צעירים מעורבים ברצח

איילה חננאל

25.5.2009 / 17:11

הותר לפרסום, כי חיילת בקבע ושלושה צעירים מקריית אונו חשודים במעורבות ברצח מרדכי פלח במסגרת נסיון שוד כושל בחודש ינואר

המשטרה הודיעה היום (שני) כי פענחה את רצח מרדכי פלח (73), שנרצח בפתח ביתו בתל אביב בחודש ינואר האחרון. לפי החשד, שלושה צעירים מקריית אונו וחיילת בשירות קבע מעורבים ברצח במסגרת ניסיון שוד שהשתבש.

החשוד ברצח הוא טדרוס גאצאוס, (23) מקריית אונו. סייעו לו, לפי החשד, אלירן קצר (23) חזי אויבן (24) והחיילת שירן לוי (25). נגד הארבעה, שנעצרו לפני מספר שבועות, יוגשו בימים הקרובים כתבי אישום.

מפרטי החקירה עולה, כי ביום הרצח התחזתה לוי לסוקרת מטעם עיריית תל אביב בניסיון ללמוד מפלח על תכולת ביתו. זאת במסגרת איסוף מודיעין לקראת השוד שתכננו הארבעה. לדברי המשטרה, סרטים ממצלמות אבטחה שהוצבו סמוך לביתו של פלח תיעדו ביום הרצח שלושה מהחשודים מתצפתים על ביתו. השלושה צולמו, כשהם מנסים לפרוץ אל הבית ונמלטים מהמקום לאחר שהאזעקה הופעלה.

סמוך לשעה 21:30 בערב תועד שוב הרכב הנמלט סמוך לביתו של פלח. שניים מהצעירים יצאו מהרכב לכיוון הבית, אך כעבור מספר דקות חזרו למכוניתם ונמלטו מהמקום. גופתו של פלח נמצאה זמן קצר לאחר מכן בפתח ביתו.

הופתע על ידי הקורבן

החשוד העיקרי בפרשה, טדרוס גאצאוס, נעצר לפני שבועיים לאחר שדגימה מדמו נמצאה בזירת הרצח. הוא הודה במעשה ומסר כי עם הגיעו לבית המנוח הוא הופתע על ידו, ובמהלך המאבק בניהם ירה בו מספר כדורים. רכב המילוט בו השתמש נמצא יומיים לאחר מכן.

אויבן, לוי וקצר הכחישו כל קשר לרצח, אולם לפני שלושה שבועות נעצרו שרון ותמר קצר, הוריו של אלירן, בחשד לשיבוש הליכי חקירה והעלמת ראיות. הם שוחררו בערבות ובתנאים מגבילים לאחר מעצר בן מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully