וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "הממשלה מובילה למפולת מדינית"

פנחס וולף

25.5.2009 / 15:19

יו"ר האופוזיציה תקפה את נתניהו ואמרה כי "סירוב מתוך פחד וקיפאון מתוך חולשה מובילים להידרדרות במצב הביטחוני והמדיני"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט)

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני אמרה היום (שני) בישיבת סיעת קדימה כי "התנהלות הממשלה לקויה בכל תחום ויוצרת נזק לישראל בכל תחום. סירוב מתוך פחד וקיפאון מתוך חולשה מובילים להידרדרות במצב הביטחוני והמדיני. ישנה קריסה ומפולת מדינית".

לבני הוסיפה, כי "הדרך היחידה, זו הדרך המדינית שלנו. רק כשהיתה ממשלה שהתנהלה בדרך המדינית הזו יכולנו לפעול למען האינטרסים של מדינת ישראל ולראות שהעולם לא נותן לגיטמציה לחמאס. כשניהלנו משא ומתן בילטרלי עם הפלסטינים לא הייתה מדינה שהודיעה פומבית על עמדותיה. היום אנחנו כבר שומעים קולות לא רק בערבית אלא גם בצרפתית ובאנגלית".

לבני התייחסה גם להחלטה של שר הביטחון לפעול נגד מאחזים ואמרה, כי "במשך שנתיים שר הביטחון סירב לפעול נגד המאחזים ועכשיו שומעים את המלים הללו מבלי שהוא עושה כל פעולה. במקביל מפלגת העבודה שותפה להצעת חוק בעייתית (האיסור על ציון אירועי הנכבה. פ.ו), ובסוף רק לאחר ביקורת ציבורית הם ממלמלים משהו ומגישים ערר. קריצות העין ביחס למאחזים פוגעת ביכולת של הממשלה לשמור על דברים חשובים בגושי ההתנחלויות. בשעה שיכולנו לגייס גם את ארצות הברית לצדנו כשהיא ידעה שאנחנו לא מנסים למנוע הסכם בעתיד".

בתוך כך התייחס ברק בישיבת סיעת העבודה לפינוי המאחזים הבלתי חוקיים. "ממשלת שרון התחייבה לפנות את המאחזים וממשלת אולמרט חידשה את ההתחייבות. העניין טופל על ידינו בשנתיים האחרונות כדי להגיע להסדר. פונו ארבעה מאחזים והגענו להסדר על המאחז הגדול ביותר – מגרון. מדינה חפצת חיים חייבת לקיים מרות על אזרחיה, ולכן הדברים יטופלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully