וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חי את הרצח של מרגריטה כל יום ולילה"

עדי שימחוביץ

25.5.2009 / 10:19

בעלה של מרגריטה לאוטין שנרצחה בחוף בבת ים העיד היום בפתח המשפט. "תפסתי את הילד הקטן וצעקתי לה להציל את ספיר"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: רן צימט)

בבית המשפט המחוזי בתל אביב נפתח היום (שני) משפטם של רונן בן עדי ושמעון סבח המואשמים ברצח מרגריטה לאוטין בחוף בת ים באוגוסט 2008. לאוטין נורתה למוות במהלך ניסיון חיסול בעולם התחתון. איציק אברג'יל נעצר בחשד שהזמין את ההתנקשות הכושלת במוטי חסין ורמי אמירה בחוף בבת ים.

העד הראשון היה בעלה של מרגריטה, אלכסנדר לאוטין: "ביום הרצח ישבתי על החול, הילדה היתה בתוך בור שחפרתי. היה רעש מוזר אז קמתי. הדבר הראשון שעבר לי בראש היה שאני ליד יפו, ואולי זה מחבל. פתאום ראיתי המולה במסעדה שעל החוף ושעפים כיסאות, זה היה עניין של שניות בודדות". ילדיהם של בני הזוג, ספיר וגיא, היו באותה עת בני ארבע ושנתיים.

"פתאום ראיתי אדם שרץ על החוף עם קסדה ואקדח שלוף שירה לכל הכיוונים", המשיך לאוטין, "חשבתי מה לעשות עם הילדים. תפסתי את הילד הקטן וצעקתי לאשתי 'תצילי את ספיר'. ניסינו לרוץ להסתתר מאחורי הקיר של המסעדה. היורה המשיך לרוץ לכיוון שפת הים ואז מישהו קפץ עליו וניסה להוציא לו את הנשק מהידיים. שמעתי את אשתי קוראת לי ברוסית 'הוא פגע בי'. ראיתי שהיא מחזיקה את היד על בית החזה ומתחילה לדמם. רצנו אחד לעבר השנייה. התחלתי לצעוק לעזרה. בסוף היום הודיעו לי שהיא מתה".

במהלך עדותו אמר לאוטין לבית המשפט כי הוא מקווה שהצדק ייצא לאור. השופטת נורית אחיטוב השיבה: "זה מה שאנחנו מנסים לעשות פה כל יום". לשאלת הסניגורים אם זכרונו אינו מטעה אותו, השיב לאוטין: "אני חי את היום הזה כל יום וכל לילה".

ד"ר דנה פוגץ ממרכז נוגה לנפגעי עבירה הקרייה אקדמית אונו שמייצגים את משפחת לאוטין אמרה לאחר הדיון כי "צריך לזכור שהרוצח השלישי טרם נתפס, אנו מקווים שהמשטרה לא תסתפק בהעמדה לדין של שני הנאשמים ותמשיך לעשות מאמץ על מנת לתפוס את הרוצח השלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully