וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גררו עובדת זרה לפרדס ואנסו אותה

איילה חננאל

25.5.2009 / 7:19

על פי החשד גררו שני גברים עובדת זרה אותה לקחו טרמפ ברכבם לפרדס באזור השרון, אנסו אותה וגנבו את חפציה

חשד לאונס באזור השרון של עובדת זרה שהוכתה ונאנסה על ידי שני חשודים איתם לקחה טרמפ לעבודה. מחקירה ראשונית עולה כי אמש (ראשון), סמוך לשעה 19:00 עשתה העובדת, בת 31, את דרכה לביתה של קשישה שאותה היא סועדת. כשהגיעה לצומת בני דרור שבשרון, הבחינה שהיא מאחרת ועצרה טרמפ,ככל הנראה עם שני גברים.

השלושה נסעו לכיוון צומת תל-מונד אלא שעל פי החשד, במקום לפנות ליישוב בו עובדת האישה, שני הגברים המשיכו בנסיעה לכיוון הפרדסים הסמוכים ומשם לשביל עפר המוביל למשולש. השניים חשודים שנכנסו לפרדס היכו את העובדת בכל חלקי גופה, קשרו אותה ואנסו אותה. בנוסף, גנבו השניים את תיקה ואת הטלפון הנייד שלה ונמלטו מהמקום ברכב, כשהם משאירים אותה חבולה בפרדס ללא חפציה ויכולת להזעיק את המשטרה.

האישה גררה עצמה לכביש הנמצא סמוך לכניסה למושבים כפר יעבץ ועזריאל, שם הבחין בה אחד מתושבי האזור כשהיא חבולה ונסערת. בתגובה לשאלותיו הצליחה העובדת להגיד את שם המשפחה שמעסיקה אותה ואילו האיש שהכיר את המשפחה, התקשר לאחד מבניה שמיהר למקום והזעיק את המשטרה. צוות מגן דוד אדום ירקון פינה את העובדת הזרה לקבלת טיפול בבית חולים וולפסון בחולון, בו מבצעים בדיקות במקרי חשד לאונס. צוותי משטרה בסיוע מסוק החלו בסריקות אחר החשודים באונס והרכב בו נמלטו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully