וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הקצין המואשם שהכה פלסטיני: "להשעות האלוף"

יהושע בריינר

24.5.2009 / 17:47

אמו של הקצין המואשם שסטר לפלסטיני במהלך מעצר דורשת להשעות את אלוף פיקוד מרכז גדי שמני בגין "שיבוש הליכי משפט"

אמו של סגן אדם מלול המואשם בהכאת פלסטיני במהלך מעצר מבוקשים בכפר קדום שלחה היום (ראשון) מכתב לרמטכ"ל גבי אשכנזי בו היא דורשת להשעות את אלוף פיקוד מרכז גדי שמני, בעקבות מה שהיא מגדירה 'התערבותו הבוטה בהליך משפטי".

בשבוע שעבר רשם שמני הערה פיקודית למפקד חטיבת כפיר, אל"מ איתי וירוב ומפקדו של מלול, בעקבות עדותו במהלך המשפט, בה אמר כי לעיתים יש צורך להשתמש באלימות כלפי פלסטינים במהלך מעצרים. בצעד חריג שיגרה היום אמו של מלול, רותי, מכתב לרמטכ"ל בו ביקשה להיפגש עמו ולעלות את טענותיה. בין היתר דורשים מלול ובא כוחו של בנה עו"ד שמי כהן להעמיד את שמני לדין בגין שיבוש הליכי משפט בעקבות התערבותו.

מלול וחייל נוסף נעצרו לאחר שסטרו לפלסטיני במהלך מבצע מעצרים בכפר קדום, לאחר שהתבצע ירי מהכפר לעבר התנחלות סמוכה.

מי שעוד התייצב לצידו של מלול הם המתנחלים, שפירסמו במהלך סוף השבוע מודעה בעלוני בתי הכנסת נגד הפרקליט הצבאי הראשי תא"ל אביחי מנדלבליט, בעקבות הודעת הגיבוי לשמני שפרסם בשבוע שעבר.

"תדע כל אם עבריה", נכתב במודעה שהפיץ ועד מתיישבי השומרון, "שהפקידה את בנה בידיו של הפרקליט הצבאי אביחי מנדלבליט המכניס לכלא קצין וחובש קרבי על חשד שחבטו בערבי במהלך חיפוש מחבלים שביצעו ירי על היישוב קדומים". כיום נתון מלול עצמו, שבינתיים הספיק לעזוב את צה"ל במחאה על משפטו, במעצר בית, לאחר שהוגדר כ"מסוכן לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully