וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזונה, הנהג ומחדל האבטחה של המלכה

עידן דורנר

24.5.2009 / 13:48

2 כתבים של ה"ניוז אוף דה וורלד" שיחדו את אחד הנהגים של משפחת המלוכה ושיכנעו אותו להכניסם לשטח הארמון ולמכונית של המלכה

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

מחדל אבטחה בארמון בקניגהאם: ה"ניוז אוף דה וורלד" הבריטי הצליח להחדיר לשטח הארמון שני כתבים מוסווים, לאחר ששיחד את אחד העובדים במקום. לשניים ניתנה גישה חופשית לצי כלי הרכב של המלכה אליזבת'. למחדל אחראי אחד מנהגי משפחת המלוכה, בריאן סירג'וסינג, שחברתו – זונה ממוצא לטבי - שכנעה אותו ליטול את השוחד ולאפשר לשניים גישה לשטח הארמון.

תמורת 1,000 ליש"ט הסכים הנהג להגניב לארמון את שני הכתבים, שהתחזו לאנשי עסקים מהמזרח התיכון, מבלי שאפילו נערך להם חיפוש. לאחר מכן הוא עודד אותם להסתובב במקום ואף לשבת בתוך אחת המכוניות של משפחת המלוכה. לא היה לו שום מידע לגבי השניים, מלבד העובדה שחברתו הכירה לו אותם וסיפרה לו על ההצעה.

השניים התיישבו בבנטלי בה נוהגת לנסוע המלכה. לאחר מכן הוא התרחק מהמקום ונתן להם לשהות ברכב ללא השגחה. סירג'וסינג, בן 38, טען כי הוא נוהג להסיע את המלכה בעצמו לפעמים. הוא התיר לכתבים לצלם במצלמות סטילס ווידאו את לוחיות הזיהוי של כלי הרכב וחשף את שמות הקוד הסודיים שלהם. הוא אף חשף את סידורי האבטחה שלהם ואת המקומות אליהם אמורה המלכה להגיע בסוף השבוע.

המלכה עצמה שהתה בארמון באותה העת. מהארמון נמסר בתגובה כי "כל נושא ביטחוני נלקח ברצינות מלאה. נחקור את ההאשמות". גורמי האבטחה בארמון פתחו בחקירה והמשטרה בודקת את הרקע של כל העובדים בארמון, כדי לבדוק האם יש להם עבר פלילי או קשר כלשהו לארגון טרור. לאחרונה תוגברה השמירה על המלכה בעקבות איומים מצד ארגון אל קעאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully