וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל היא המכשול האמיתי לשלום"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

23.5.2009 / 12:32

נשיא סוריה אסד ממשיך לתקוף את ישראל: "הוכח שהיא מדינה תוקפנית". על כשלון השיחות עם ממשלת אולמרט: "ההתנגדות תחזיר את האדמות"

"אם יש נקודה חיובית אחת בתהליך השלום הרי היא שפניה האמיתיים של ישראל נחשפו מול פני העולם והוכח כי היא מדינה תוקפנית בעלת כוונות תוקפניות" , כך אמר היום (שבת) נשיא סוריה בשאר אסד בכנס של שרי החוץ האיסלמים שנערך בדמשק. "במשך שנים ישראל ציירה את עצמה כטלה רך הרוצה בשלום המוקף זאבים. כישלון תהליך השלום עד היום הוכיח באופן ברור את האמת לפיה ישראל הינה המכשול בפני השלום המיוחל".

לדברי אסד, "גם לאחר ניסיון נוסף של משא ומתן בלתי ישיר עם ישראל הוכחה אמת זו פעם נוספת. כישלון המאמצים המדיניים להשבת הזכויות הלגיטימיות לבעליהם יעניק להתנגדות זכות לבצע את חובתה למען השבת זכויות אלו".

נשיא סוריה הבהיר עוד כי ארצו לא שינתה את עמדתה כלפי השלום כיעד אסטרטגי שיש לחתור אליו ביום מן הימים על מנת להשיב את הזכויות כולן, "ובראשן את כל האדמות הכבושות". אסד תהה האם למדינה המבוססת על כיבוש בלתי לגיטימי, על רצח פלסטינים, על ביצוע מעשי טבח בלבנון, בעזה ובגדה "יכולה לפעול למען שלום ולגבש הסכם שלום".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully