וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ערכה מבצע רחב היקף נגד רוכבי שטח

איילה חננאל

22.5.2009 / 23:41

במהלך המבצע נעצרו שני אחים שרכבו על טרקטורונים ללא רישיון וללא ביטוח 7 כלי רכב נפסלו לנהיגה

במהלך פעילות שבוצעה במהלך היום (שישי) על ידי כוחות תחנת משטרת נתניה נגד אופנועים וטרקטורונים,בוצע מרדף בהשתתפות מסוק משטרתי וכוחות ממשטרת חדרה,אחר שני אחים. האחים נתפסו רכובים על טרקטורון ללא ביטוח ורישיון.

רפ"ק אבי סננס ראש משרד התנועה במשטרת נתניה אמר לוואלה! חדשות כי "תחילה הבחנו ברוכבי הטרקטורון סמוך לנחל אלכסנדר כשהם רוכבים ללא קסדות. סימנו להם לעצור אך השניים החלו במנוסה במהלכה עברו את כביש 2 וכביש 4 והגיעו עד לחדרה. כל אותה העת מסוק משטרתי הורה להם בעזרת הכריזה לעצור, וניידות משתי תחנות רודפות אחריהם".

"בשלב מסוים השניים הגיעו לפרדס במושב אליכין שם נכנסו לרכב שהמתין להם והחלו לברוח בנהיגה מהירה לכיוון חדרה". לדברי המשטרה, "מהרכב יצא אדם נוסף שעלה על הטרקטורון והמשיך במנוסה. אל תוך מטה התפוזים". כוחות ממשטרת נתניה, חדרה, שרון והמסוק המשטרתי עצרו בסופו של דבר את רוכבי הטרקטורון ברכב בו נמלטו סמוך לחדרה. הנהג המחליף שיצא מהרכב וברח עם הטרקטורון נתפס לאחר מרדף נוסף כשהוא מסתתר עם הטרקטורון בפרדס..

חקירת המשטרה העלתה כי רוכבי הטרקטורון הינם שני אחים תושבי אליכין בעלי עבר תעבורתי וכי לטרקטורון בו נסעו כלל אין רישיונות. הטרקטורון הוחרם על ידי המשטרה ואילו השלושה נעצרו. בהמשך יוגש נגדם כתב אישום.

במסגרת הפעילות המשטרתית נתפס גם נער בן 15 כשהוא נוהג ללא רישיון על טרקטורון החשוד כגנוב. כמו כן נרשמו 13 דוחו"ת, בוצעו שתי השבתות וחמישה טרקטורונים ואופנועים נפסלו מנהיגה. כמו כן נתפסו שני אופנועי שטח החשודים כמזויפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully