וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תקפה מורה שהוציא את בנה מהכיתה

קובי מנדל

22.5.2009 / 13:01

חינוך רע: נער בן 17 ואמו חשודים שתקפו מורה בבית ספר ליד מעלות, כיוון שביקש מהתלמיד לצאת מהשיעור. המורה נזקק לטיפול רפואי

תלמיד תיכון בן 17 ואמו נעצרו בצהריים בחשד שתקפו היום (שישי) מורה לפיזיקה בבית ספר באזור מעלות. לאחר שהתלמיד הפריע למהלך השיעור, הורה לו המורה לצאת מהכיתה. בתגובה הזעיק התלמיד את אמו והשניים תקפו את המורה ואף שברו את משקפיו. בעקבות התקיפה נזקק המורה לטיפול רפואי.

המשטרה עצרה את השניים, אך לטענת השוטרים האם המשיכה לאיים על המורה בתחנת המשטרה. "האם אף שרטה את עצמה כדי לשוות לתקיפה אופי הדדי", אמר מפקד תחנת משטרת מעונה רפ"ק בעז סמוכה. היום יובאו האם ובנה להארכת מעצר.

אתמול אירעה קטטה נוספת בין כותלי בית ספר: מנהל תיכון, מורה ומאבטח ביישוב אבו גוש התעמתו עם תלמיד כיתה י"ב הלומד במוסד. לטענת התלמיד הוא הותקף על ידי אנשי סגל בית הספר אך הם טענו כי דווקא התלמיד הוא שתקף אותם והצדדים הגישו תלונות הדדיות. המשטרה עיכבה לחקירה את המנהל והמאבטח ושחררה את המנהל למעצר בית. התלמיד נפצע קל בקטטה והועבר לקבלת טיפול רפואי.

לפני שבועיים נעצר תלמיד בית ספר תיכון בנצרת, בן 15 בחשד כי שבר את ידו של מורה מבית הספר. בין השניים התפתח עימות מילולי במהלך שיעור ובעקבות דרישתו של המורה כי התלמיד יפסיק להפריע, דחף אותו התלמיד בחוזקה לעבר הקיר. כתוצאה מכך נחבל המורה בידו והיא נשברה. ממשטרת נצרת נמסר כי "אירועים מסוג זה, בהם תוקפים תלמידים מורים בבית הספר, הם לצערנו עניין שבשגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully