וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 פצועים במלחמת חמולות בלוד

איילה חננאל

21.5.2009 / 23:16

כתוצאה מירי לעבר רכב בכביש 40 נפצעו קשה שני בני אדם, ואדם נוסף נפצע באורח בינוני. הרקע: סכסוך בין שתי חמולות

התלקחות נוספת של מלחמת החמולות: שני בני אדם נפצעו באורח קשה ואדם נוסף נפצע באורח בינוני הערב (חמישי) בעקבות ירי על רקע סכסוך בין חמולות באזור לוד. הירי נפתח לעבר אדם שישב ברכבו בכביש 40, וכתוצאה ממנו נפגע האיש באורח בינוני. במהלך הירי נפצעו שני אנשים נוספים. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסף הרופא בצריפין.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי הירי בוצע על רקע סכסוך ממושך בין חמולת אבו-סבלן לחמולת וואחידי, אשר במרכזו עומדת אישה השייכת לאחת החמולות ואשר ביקשה להתגרש מבעלה, השייך לחמולה השנייה. העימות ניצת מחדש לפני כעשרה ימים, כאשר במהלך קטטה שהתפתחה בעיר נדקר בן לחמולת וואחידי. המשטרה מעריכה, כי הירי שבוצע הערב הוא נקמה על אותה דקירה.

סמוך לשעה חמש בערב היום, התמקמה חולייה חמושה בנשק אוטומטי סמוך לכביש 40 (כביש עוקף לוד) וארבה לרכב השייך לחמולת אבו-סבלן. זמן קצר לאחר מכן, פתחו החמושים באש לכיוון רכבם של חמולת אבו סבלן שעבר במקום ופצעו שניים מנוסעיו באורח קשה.

התגובה של חמולת אבו-סבלן לא איחרה לבוא. במשטרה חושדים, כי חולייה חמושה מטעם חמולת אבו סבלן, הגיעה לאזור התעשייה המערבי בלוד והמתינה סמוך למוסך השייך לחמולת וואחידי, בתקווה לפגוע באחד מבני המשפחה. כאשר הבחינו בגבר כבן 30 יוצא מהמוסך - פתחו לעברו החמושים באש ופצעו אותו באורח בינוני.

רק לפני שלושה שבועות נמצא מטען חבלה בסמוך לבלוני גז של גן ילדים בלוד, אשר במשטרה חושדים כי "יועד לשימוש במסגרת מלחמות החמולות בעיר" ואשר "רק בנס לא התפוצץ וגרם לנפגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully