וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל אופנהיים ימונה למנהל ערוץ 8

ענת קם

21.5.2009 / 12:06

סמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט, שאף נמנה על מייסדיו, יחליף בתפקיד את סיני אבט שהודיע על כוונתו לפרוש

אייל אופנהיים, סמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט, ימונה למנהל ערוץ 8 במקומו של סיני אבט. אופנהיים החל את דרכו בטלוויזיה בשנת 1992 בחברת ICP ולאחר מכן מונה לתפקיד העורך הראשי של ערוץ הספורט, שם ניהל את כל מערך השידורים והתכניות והיה אחראי על פיתוח תכניות דגל רבות של הערוץ, בהן "סל בסלון", אולפן ליגת האלופות."שער 5" ו-"יציע העיתונות". כמו כן היה אופנהיים אחראי לגיוסם של טאלנטים רבים לערוץ, בהם מודי בר-און, רון קופמן וניב רסקין. מאז שנת 2005 משמש אופנהיים סמנכ"ל התוכן של הערוץ.

ליעד ורדימון, יושב ראש נגה תקשורת המפעילה את ערוץ 8: "אני שמח על הצטרפותו של אייל. אייל אופנהיים הוא איש טלוויזיה מוכשר ועתיר ניסיון. אני בטוח שיחד עם צוות הערוץ המקצועי והמוכשר הוא ימשיך לטפח את השגיו של ערוץ 8, יוביל אותו קדימה".

אבי בר מנכ"ל ערוץ הספורט: "אייל אופנהיים הוא ממייסדי ערוץ הספורט, הוא גדל עם הערוץ ונחשב לאחד מעמודי התווך שלו. זו לא ממש עזיבה כי אופנהיים ממשיך להיות איתנו במסגרת הקבוצה ואני משוכנע שהוא יביא לתוך ערוץ 8 את הרוח והנשמה הכל- כך נדירות שלו. מיותר לאחל לו בהצלחה כי עם הכישרון שלו אין ספק שהוא יצליח".

אייל אופנהיים מסר בתגובה: "ערוץ הספורט היה ויישאר הבית שלי, יחד עם זאת אני מרגיש מוכן לאתגרים חדשים. אני מודה לאבי בר על האמון שנתן בי ולכל אנשי ערוץ הספורט על שנים של עשייה משותפת ועל הזכות שניתנה לי לעבוד עמם. אני גאה להצטרף לערוץ 8 ורואה כאתגר גדול את טיפוחו ואת קידום היצירה המקורית בו. הצטרפותי לערוץ 8 היא לא עזיבה של ממש, כי אני עדיין נשאר באותו הבית, בקבוצת אביב גלעדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully