וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרקוזי וברוני אוהבים שצופים בהם

טלי גולדשטין

20.5.2009 / 18:27

הצרפתים יודעים רבות על אהבה ונשיאם הוא המומחה הגדול מכל. צפו בביקור פתע שהעניק לאשתו קרלה ולאהבה השוררת בין השניים

הזוג הנשיאותי ניקולא סרקוזי וקרלה ברוני משמר את האהבה והתשוקה שבחיי הנישואין בצורה מרשימה. השניים, שהסעירו את העולם ברומן מפתיע, לא מראים עדיין שום סימנים של בעיות בזוגיות, בדיוק ההיפך. והם גם לא מתביישים להראות אהבתם בפומבי.

בשבוע שעבר, במהלך ראיון למגזין הנשים "פאם אקטואל", הפתיע סרקוזי את אשתו בביקור. החדר היה מלא בעיתונאים וצלמים והביקור הונצח ומצא עצמו מהר מדי על גבי הרשת. הביקור נמשך כשתי דקות, זמן מספיק בשביל הזוג סרקוזי להראות לעולם כולו עד כמה אוהבים ודביקים הם. השניים מלטפים אחד את השניה, מחליפים נשיקה, קרלה מנגבת את הזיעה ממצחו של בעלה העסוק ולא שוכחת לכנותו mon petit chou chou (יקירי הקטן). והדובדבן שבקצפת: שני הכלבים של הזוג מתחככים סביב השניים בזנב מקשקש במשך כל הביקור.

סרקוזי וברוני, דוגמנית וזמרת, הכירו שלושה חודשים בלבד לפני שהחליטו להתחתן. סרקוזי, בן 53, נפרד מאשתו השניה, ססיליה, באוקטובר 2007, לאחר 11 שנות נישואין. בתוך חודשיים מיום הפרידה כבר צולם סרקוזי כשהוא מבלה עם ברוני ביורודיסני. זו היתה הפעם הראשונה בהיסטוריה של צרפת בה נשיא נפרד מאשתו בעודו מכהן בתפקיד.

ברוני יצאה בעבר עם כוכבי הרוק מיק ג'אגר ואריק קלפטון, הפילוסוף הצרפתי רפאל איינהובן, שר החינוך הצרפתי לוק פרי, ראש ממשלת צרפת לשעבר לוראן פביוס ואיש העסקים האמריקאי דונלד טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully