וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד אלפרון נעצר בחשד לסחיטה ואיומים

איילה חננאל

20.5.2009 / 12:04

בני משפחת אלפרון ממשיכים להסתבך. יום לאחר שהתקיים דיון בנוגע לסחיטה ואיומים של האח דרור, נעצר אלעד בחשד שסחט מתווך מת"א

אלעד אלפרון, בנו של העבריין המנוח יעקב אלפרון, נעצר היום (רביעי) לחקירה בחשד לסחיטה ואיומים על מתווך נדל"ן מתל אביב, ככל הנראה על רקע דרישתו של אלפרון להשתלט על מספר נכסים.

כנגד אלפרון, חייל בשירות סדיר בחיל האוויר, התקבלו במשטרת תל אביב מספר תלונות בשבועות האחרונים בגין סחיטה באיומים. על פי אחת התלונות הגיע אלפרון לפגישה עם מתווך נכסים בתל אביב ויחד עם אחרים דרש מהמתווך דמי חסות של מאות אלפי שקלים תוך שהוא מציין את ייחוסו המשפחתי.

במקרה אחר חשוד אלפרון שניסה לסחוט באיומים בעל תחנת דלק יחד עם שותפו לעסקים לשעבר של בעל התחנה. האיש, יהודה נחמיה, חשוד שחבר לאלפרון במטרה לסחוט את בעל תחנת הדלק לאחר שהשותפות העסקית בניהם פורקה. הוא נעצר היום יחד עם אלפרון והשניים יובאו הערב להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל באביב.

אמש נשלל רישיון הנהיגה של אלפרון, לאחר שבסוף השבוע נתפס כשהוא נוהג במכונית מסוג "מרצדס" במהירות מופרזת של 150 קמ"ש בכביש 471, בה המהירות המקסימלית המותרת היא 90 קמ"ש.

רק אתמול דן בית המשפט המחוזי בתל אביב בעתירה שהגיש האח דרור אלפרון נגד החלטת ועדת השחרורים שלא לנכות שליש מעונשו במקרה דומה של סחיטה ואיומים. עו"ד אלי כהן, בא כוחו של אלפרון, טען בפני בית המשפט כי נפל פגם בהחלטת הוועדה, שלא נתנה לו לעיין ב"מידעים מודיעיניים" שהוגשו לה, ועל כן לא יכול היה לטעון בפניה.

בסוף מרץ האחרון נגזרו על דרור אלפרון עשרה חודשי מאסר, לאחר שהורשע והודה במסגרת הסדר הטיעון לסחיטה באיומים של יחצ"ן מסיבות. השופטים, בראשות השופטת נורית אחיטוב, הורו אתמול לוועדת השחרורים להתכנס בעוד שבוע ולתת את החלטתה. במידה ויקבלו את טענותיו של אלפרון, הוא צפוי להשתחרר באותו היום. במידה וידחו אותה ישארו לו עוד שלושה חודשים למאסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully