וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חמאס הפך 46 אמבולנסים למכוניות צבאיות"

אופק עיני

20.5.2009 / 1:38

כך טוען משרד הבריאות הפלסטיני. על פי טענת המשרד, הכפוף לאבו מאזן, "האמבולנסים רוקנו מתוכנם הרפואי ומשמשים לביצוע מעצרים"

משרד הבריאות הפלסטיני בגדה המערבית, אשר נאמן ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, יצא היום בהודעה לפיה חמאס הפך 46 אמבולנסים, אותם קיבל כסיוע ממדינות ערב לאחר מבצע עופרת יצוקה, לרכבים צבאיים בהם משתמשים מנגנוני הביטחון של הארגון ברצועת עזה.

על פי ההודעה של המשרד, אנשי חמאס רוקנו את האמבולנסים מתוכנם ומהציוד הרפואי יקר הערך שהיה בתוכם, צבעו את האמבולנסים בצבע שחור, והשתמשו בהם כמכוניות צבאיות לשם ביצוע מעצר של אזרחים.

ד"ר עמר א-נאסר, דובר המשרד אמר כי "על חמאס להבהיר מה עלה בגורלם של אלפי טונות של חומרים רפואיים שהוכנסו לעזה לצורך סיוע לעם הפלסטיני, ושאוחסנו על ידי חמאס למחסנים השייכים לארגון, המשמשים תחילה את אנשי חמאס ולאחר מכן את האזרח בעזה". בנוגע לדיווחים שמעביר חמאס על המצב הבריאותי ברצועה אמר א-נאסר כי "התרגלנו לכך שיש מי שלא עושה דבר מלבד לשבש את פעילותינו לסייע לאחינו ברצועה".

א-נאסר חשף כי צוות מומחה שבדק את כמות התרופות במחסנים שנמצאים בראמאללה שבגדה המערבית, וכן במחסנים שנמצאים תחת אחריות חמאס ברצועה, סיפר כי המחסנים שברצועה כוללים כמות כפולה ומכופלת של תרופות מאשר בראמאללה. א-נאסר הוסיף כי על פי בדיקת הצוות, מבחר התרופות הקיימות במחסנים בעזה גדול יותר, אך ציין כי לפי מחויבות משרד הבריאות חלוקת התרופות נעשית באופן שווה בין המחוזות ברשות ובכללם ברצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully