וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאם פגע בבית בשדרות, אישה נפצעה קל

יהושע בריינר ורמי שני

19.5.2009 / 17:34

הרקטה פגעה בחצר הבית ולמבנה נגרם נזק. אישה אחת נפצעה באורח קל מאוד. במקום טופלו עוד 2 נפגעי חרדה. ראש עיריית שדרות: "להתייחס לשדרות כאזור מלחמה"

רקטת קסאם פגעה הערב (שלישי) פגיעה ישירה בבית בשדרות. כוחות גדולים של משטרה, מד"א ומכבי אש הגיעו למקום. אישה אחת נפצעה באורח קל מאוד מרסיסים בגבה. שני עוברי אורח שסובלים מחרדה פונו לטיפול במרפאה מקומית. נזק נגרם לבית. לפני הנפילה נשמעו בעיר אזעקות צבע אדום.

בעל הבית שנפגע, אבי דהן, סיפר: "נבהלתי מאוד. הייתי ליד המקום שבו התפוצצה הרקטה ולא הספקתי להיכנס לממ"ד. יש הרבה רסיסים על המיטה בה ישן בני".

ראש העיר דוד בוסקילה, שהגיע למקום, אמר לוואלה! חדשות כי "הממשלה צריכה להבין שלמרות ההפסקה לכאורה בירי, השיגורים עדיין נמשכים וצריך להתייחס לאיזור כאיזור מלחמה ולטפל בו בהתאם". בהתייחסו לפריחה הכלכלית בעיר בשבועות האחרונים אמר בוסקילה כי הוא חושש מהפסקתה בשל קסאם אחד שעלול לפגוע בשבריריות העדינה של העיר.

הרקטה התפוצצה בעת ביקור בעיר של ראש עיריית רומא ג'יאני אלמנו ושל נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט. הביקור התקיים בשל כוונת עיריית רומא להעניק לגלעד שליט תואר אזרח של כבוד. בעקבות נפילת הרקטה אמר ג'יאני כי עיריית רומא תדאג לשיקום הבית שנפגע.

במערכת הביטחון הופתעו מירי הקסאם הערב לעבר שדרות. גורמים במערכת הביטחון אמרו שלא היו התרעות לירי לכיוון שדרות. הגורמים הביעו דאגה מכך שתגובה אפשרית של צה"ל תוליד ניסיונות של גורמים בתוך הרצועה להפר את ההבנות שהושגו בין הארגונים הפלסטינים בתום מבצע "עופרת יצוקה".

לפי כשבוע נפלה רקטת הקסאם האחרונה שנורתה מרצועת עזה לעבר ישראל. הרקטה לא גרמה לנפגעים או לנזק. מאז תחילת מאי נפלו עוד שלוש רקטות קסאם בתחומי המועצות האיזוריות שדות נגב ושער הנגב. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. במהלך חודש אפריל התפוצצו שש רקטת קסאם במערב הנגב. גם אז לא היו נפגעים ולא נגרם כל נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully