וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים קורידו הסכימו לעבור סירוס כימי

קובי מנדל

19.5.2009 / 10:38

האחים אורן ושלומי קורידו, שהורשעו בעבר בשורה של עבירות מין שביצעו בילדים, יחלו היום בטיפול כימי שידכא את היצר המיני שלהם

תאגיד כאן

(צילום באדיבות ערוץ 1)

האחים אורן ושלומי קורידו שנעצרו על ידי המשטרה בחיפה בחשד למקרי פדופיליה יועברו היום (שלישי) לטיפול ראשון של סירוס כימי לדיכוי ייצרם המיני ביוזמתם ובהסכמתם. שני האחים הורשעו בעבר בשורה של עבירות מין שביצעו בילדים, כולל ביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים.

הסירוס הכימי ייעשה בעקבות התערבותה של כתבת רדיו חיפה טלי ליבמן, שהציעה להם לעבור את הטיפול. ליבמן סיפרה לוואלה! חדשות כי "מרגע שהם השתחררו ממעצר שום גורם לא עוקב אחריהם ובינתיים הם גם עברו לדירה אחרת. לקחתי אותם כפרויקט אישי והצעתי להם לעבור סירוס כימי באמצעות זריקה. הפעם הם הסכימו לאחר שבעבר סירבו לכך".

ליבמן הוסיפה כי "התברר לי שכשפדופיל נמצא בכלא הוא זכאי לקבל עזרה שכזו, אך כשהוא משתחרר אין לו למעשה כתובת לאן לפנות". האחים פנו לקופת חולים, ושם הם התבקשו להמציא אישור מפסיכיאטר. לאחר שנמצא פסיכיאטר שאישר כי השניים יכולים לעבור את הסירוס, הם התבקשו להמציא אישור נוסף שהם פדופילים.

האחים הגיעו למחלקה האנדוקרינולוגית במרפאה בחיפה ושם החתימו אותם על כך שהם עוברים את הטיפול מרצון ומודעים לתופעות הלוואי הכרוכות בו. "היום בצהרים הם יקבלו את הטיפול הראשון ומדי חודש יהיה עליהם להתייצב במחלקה כדי לקבל את אותו הטיפול שהינו זריקה", סיפרה ליבמן. טיפול בסירוס כימי נעשה על ידי הזרקת חומרים כימיים המורידים את רמת ההורמון הגברי טסטוסטרון ומונעים את הזקפה ואת היכולת לקיים יחסי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully