וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקה הוכיחה: אלפי בן ה-13 הוא לא האב

טלי גולדשטין

19.5.2009 / 10:24

4 חודשים לאחר הלידה, בדיקת די אן איי העלתה כי אלפי אינו האב הגאה של מייסי הקטנה. האב המאושר: טיילר ברקר בן ה-14

אלפי פאטן, הילד בן ה-13 שהסעיר את בריטניה בפברואר לאחר שדווח כי חברתו בת ה-15 הרתה ממנו, אינו אביו של הילדה. רשת BBC מדווחת הבוקר (שלישי) כי מתוצאות בדיקת הדי-אן-איי עולה כי אלפי הוא אינו אביו של התינוקת.

האב הטרי היה רק בן 12 כשלכאורה הכניס את חברתו שאנטל סטדמן בת ה-15 להריון, לאחר שקיימו יחסי מין ללא אמצעי מניעה בשנה שעברה. התינוקת, מייסי רוקסן, נולדה לפני ארבעה חודשים. בזמנו התעקש אלפי כי הוא אביו של התינוקת, למרות ששני נערים נוספים טענו שקיימו יחסי מין עם הנערה וכי הם עשויים להתגלות כאבות האמיתיים. מתוצאות הבדיקה אכן עלה כי טיילר ברקר בן ה-14 הוא אביה של התינוקת, . לפי הדיווחים, אלפי היה נסער מאד כשגילה את תוצאות הבדיקה, במיוחד לאחר שבתום הלילה הראשון שלו כאב הכריז בגאווה: "זה היה קל יותר משחשבתי" והבטיח כי יהיה אב מצוין.

ריצ'רד גודסל, בן ה-16, אמר בזמנו ל"ניוז אוף דה וורלד" כי הוא חלק מיטה עם הנערה, שאנטל, בביתה באיסטבורן, שבאיסט ססקס בערך בתקופה בה נכנסה להריון. "אני יודע שקיים סיכוי כי אני האב. חבריי אומרים לי שלתינוק יש את העיניים שלי", אמר ריצ'ארד, "אפילו אמי חושבת כך. אם אני הוא האב, יש לי זכות לדעת". ריצ'רד אמר לעיתון כי קיים יחסי מין עם שאנטל ללא אמצעי מניעה והוסיף כי יבקש בדיקת די-אן-איי.

טיילר ברקר בן ה-14, אמר גם הוא לעיתון שהוא בעצם אביה של מייסי. לדבריו, הוא קיים יחסי מין עם שאנטל לפני תשעה חודשים במיטתה שלה. כששמע על המצב אמר: "אני מקווה שאני לא האב".

עם זאת, האם של הנערה דחתה בתוקף את השמועות, לפיהן נערים אחרים בילו עם שאנטל בערך בתקופה בה נכנסה להריון, וכי אחד מהם עשוי להיות האב האמיתי ולא אלפי: "זה שטויות. שאנטל איבדה את בתוליה לאלפי".

  • עוד באותו נושא:
  • אלפי פאטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully