וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצע בקטטה בל"ג בעומר ונאבק על חייו

רמי שני

19.5.2009 / 10:38

שבוע אחרי ל"ג בעומר ובבית החולים ברזילי עדיין נלחמים על חייו של נער בן 15 שנדקר על ידי ידיד של חברתו לשעבר. "מדובר בניסיון לרצח"

ליל ל"ג בעומר האחרון הפך עבור משפחה באשקלון ללילה הנורא בחייהם. מה שהחל כמפגש של נערים סביב למדורה הפך עד מהרה לקרב סכינים. נער כבן 15 דקר נער אחר, בן גילו המוכר לו וגרם לו פצעים קשים ביותר בבטנו. המקרה אירע בחוף בר כוכבא באשקלון. הפצוע שוכב עכשיו בחדר טיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בבאר שבע, והרופאים נאבקים על חייו.

החשוד בדקירה נעצר, יש נגדו ראיות מוצקות אך הוא אינו מודה במעשה. דודתו של הנער שנדקר סיפרה לוואלה! חדשות כי "אחייני הלך לבלות עם חברים שלו בליל ל"ג בעומר ויחד איתם, היתה חברה שלו לשעבר. אני לא יודעת מה עבר עליה. היא ניסתה לקבל את תשומת ליבו, אולי כדי להראות שיש לה עכשיו חבר חדש. החבר הזה הגיע עם כמה מידידיו, כשהנערה ראתה אותו, היא הצביעה על הבן שלנו ואמרה 'זה הוא'. החבר החדש שלה, החזיק סכין גדולה בידו והסתער על הילד שלנו. האחיין שלי נותר חשוף לפגיעה, ונדקר שלוש פעמים בבטן. הוא פשוט בא לרצוח אותו, מבחינתי זה נסיון לרצח".

"התקשרו אלי באחת וחצי לפנות בוקר" סיפר אביו של הנער, "אמרו לי שהוא בבית חולים ברזילי. נסעתי לשם מהר. בפנים היו מלא שוטרים. סיפרו לי מה קרה אבל אני עוד לא מעכל. הוא קיבל 16 מנות דם". למשפחתו של הנער שנדקר, לא ברור איך הסתיים סיפור האהבה בינו לבין הנערה, הם אינם יודעים מדוע היא כל כך עויינת אותו, עד שהיתה מוכנה להצביע עליו לחברה שהחזיק סכין ביד.

ד"ר מוטי קליין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי, ממשיך לעקוב בדאגה אחר מצבו של הנער "הוא הגיע עם פצעי דקירות עמוקות מאוד. יש לו פגיעה בלבלב, במעי ובעוד איברים פנימיים אחרים. המצב שלו היה קריטי. עכשיו הוא מוגדר קשה, יציב, אך עדיין נשקפת סכנה לחייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully