וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות הקונדומים מזדקפות במיתון

סוכנויות הידיעות

19.5.2009 / 7:50

מי אמר שמיתון רע לכולם? מכירות הקונדומים ותעשיית ההיכרויות האמריקאית דווקא משגשגים יותר מתמיד על רקע המשבר

גל פיטורים המוני, ירידה חדה בהכנסה ועתיד כלכלי לא ברור - כל אלה אולי מדאיגים את מנהיגי העולם המערבי והציבור הרחב אבל גורמים לא מעט נחת דווקא לתעשיית המין והרומנטיקה בארה"ב.

מאות אלפי המובטלים המשועממים שם כנראה מעבירים לא מעט מהזמן שהתפנה להם בין הסדינים ומקפיצים את מכירות הקונדומים בארה"ב בלמעלה מ-5% ברבעון הראשון של השנה. גם אתרי ההיכרויות המובילים רשמו עליה נאה בהיקף המשתמשים בהם ובתקציבי הפרסום שהופנו אליהם.

"לאזרח האמריקאי הממוצע יש זמן פנוי ותחושות תסכול ובדידות - אלה שני המרכיבים הכי מרכזיים בתעשייה הזו" אמר אתמול סוציולוג אמריקאי לאחת מסוכנויות הידיעות. "פתאום יש זמן להעביר עם המשפחה, גם אם לא מבחירה, ובמצב הנוכחי להביא ילדים לעולם נראה כמו החלטה לא כלכלית - ולכן המכירות של אמצעי המניעה נוסקות".

באשר לאתרי ההיכרויות אמר: "אין ספק שכשאנשים פחות מרוכזים בעבודתם הם מרגישים צורך עז יותר למצוא פרטנר ולחלוק איתו את תחושותיהם בעקבות המצב". גורמים אחרים בתעשייה העריכו כי צמיחתם של אתרי ההיכרויות קשורה בעיקר למעבר להשקעה בפרסום מקוון שנחשב לזול יותר לעומת פרסום בעיתונות המודפסת והמשודרת.

לצד הקונדומים נרשמה בארה"ב בחודשים האחרונים עליה גם בצריכת מוצרי שוקולד, במכירות נעלי ספורט ובמכירות יין - בעיקר בקרב המותגים הזולים יותר על המדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully