וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפחות עכשיו יהיה לי קבר לבכות עליו"

איילה חננאל

18.5.2009 / 19:30

כך אמרה היום ויקי בנט, אמה של דנה בנט, שנעלמה לפני כשש שנים בטבריה והיום הותר לפרסום כי אותרו שרידי גופתה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראושן)

"זה לא מנחם אבל לפחות יהיה לי מקום ללכת לבכות ולדבר איתה". כך אמרה היום (שני) ויקי בנט, אמה של דנה בנט שנעלמה לפני כשש שנים בטבריה והיום הותר לפרסום כי אותרו שרידי גופתה. בהודעה שמסרה האם דרך המשטרה היא סיפרה כי הצליחה לשמור על אופטימיות בשנים האחרונות. "חייתי בתקווה שיום אחד אקבל בשורה שהיא חיה".

בנט ביקשה להודות למשטרה על הטיפול בפרשה. "למרות השעה הקשה אני מבקשת לומר שאני מעריכה את פעולות המשטרה מאז פרוץ האירוע. תמיד עודכנתי ושיתפו אותי בכל דבר ואני יודעת שלא הניחו לתיק אפילו לא לרגע ועשו ימים כלילות ועבודת קודש". בנט סיכמה ואמרה כי "אני מקווה שמקרה זה רק יחזק וייתן תקווה להורים שילדיהם נעדרים, שגם לאחר שנים התעלומה יכולה להיפתר". בנט אמרה כי היא רוצה להודות במיוחד לאבי אלגריסי ראש ימ"ר עמקים, "אשר עבד ימים כלילות ועשה עבודת קודש".

כאמור, מוקדם יותר היום הותר לפירסום כי גופתה של הנעדרת דנה בנט נמצאה. מהמשטרה נמסר כי בחיפושים שערכו שוטרי משטרת העמקים נמצאו שרידי גופה, אשר על פי ממצאי המכון לרפואה משפטית שייכים לבנט. אמש הגיעו שוטרים לבית משפחתה בטבריה ומסרו לאמה, ויקי, את הבשורה על הימצאה. המשטרה ממשיכה לחקור את היעדרותה, אך על שאר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

דנה בנט, נעלמה ב-1 באוגוסט 2003 כשהיתה בת 18. בפעם האחרונה נראתה כשירדה לפנות בוקר ממונית שירות ליד בית דודה בטבריה, לאחר ששבה מעבודתה במסעדה. לפי עדות החברה, היא ירדה מהמונית בתחנת אוטובוס הסמוכה לאצטדיון הכדורגל בעיר, והחלה ללכת לכיוון בית משפחתה. מאז לא ראה אותה איש. בסביבות השעה 2:00 באותו לילה, נקלט אות מהטלפון הנייד שלה בסמוך למושבה מגדל.

המשטרה פתחה בחיפושים נרחבים אחר בנט ובחיפושים השתתפו אלפי שוטרים ומתנדבים. למעלה מחודש לאחר מועד היעלמותה של בנט ולאחר שהגיעו למסקנה כי החקירה הגיעה למבוי סתום, החליטו הוריה, ויקי ובנימין, להציע פרס כספי של 50 אלף דולר לכל היודע על מקום הימצאה. בינואר 2005 נשלחה הודעה עליה היה חתום ארגון טרור בשם "חופשיי הגליל", בה נטען כי חברי הארגון מחזיקים בבנט. הארגון תבע אז מממשלת ישראל לשחרר 1,000 אסירים פלסטינים בתמורה למסירת מידע על גורלה של בנט, אולם הארגון לא פרסם כל מידע המוכיח את אחריותו לחטיפה. ב-2008 חודשו המאמצים לחיפוש אחר גופתה של בנט, חיפושים שהגיעו כעת לסיומם עם מציאת שרידי גופתה.

  • עוד באותו נושא:
  • דנה בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully